اینفانتینو: در کشوری هستم که با فوتبال زندگی می‌کنند/ درخواستم توسعه هر چه بیشتر فوتبال است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹
    کد خبر :234427

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، گفت: خوشحالم در کشوری هستم که مردم با فوتبال زندگی می‌کنند.

جیوانی اینفانتینو در نشست با خانواده فوتبال ایران، گفت: دوستان عزیزم، خانم‌ها و آقایان باعث افتخارم است که در ایران حضور دارم. بسیار خوشحالم در کشوری هستم که با فوتبال ‌ زندگی می‌کند و احساس می‌کنم در خانه هستم.

وی افزود: در ابتدا از اعماق قلبم برای آنچه انجام می‌دهید تشکر می‌کنم. تمام انرژی که صرف می‌کنید برای این است که مطمئن شوید دختران و پسران فوتبال باز‌ی می‌کنند. از اسطوره‌های فوتبال ایران هم تشکر می‌کنم آنها نقش مهمی در ایجاد فوتبال ٥ ستاره ایران‌ داشتند.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ادامه داد: ما به عنوان مسئولان مقدمات را برای اسطوره‌ها فراهم می‌کنیم و من از آنها تشکر می‌‌کنم. در ابتدا به خاطر سرمایه گذار‌ی در فوتبال بانوان تشکر می‌کنم و می‌دانم بیش از ٢٣ هزار بازیکن خانم دارید. در کلیپی که پخش شد بخشی از موفقیت ها را دیدیم. درخواست من این است فوتبال را بیش از آنچه هست توسعه دهیم.

به گزارش فارس، اینفانتینو با اشاره به دستاوردهای ایران گفت: ایران ٥ ستاره دارد این نشان می دهد موفقیت‌ها چطور به تصویر کشیده شده است. به عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کرده و شما قبل از مسابقات به عنوان سه تیم اول مسابقات را شروع می‌کنید.

وی افزود: دو سال پیش که ایران آمدم نامزد ریاست بودم، بعد از آن هم رییس شدم و هم ایران ٥ دوره صعود داشت. پس می‌گویم از وقتی ایران آمدم همه چیز برای ایران خوب پیش رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید