ایلان ماسک از جک دورسی دوست و موسس توییتر شکایت کرد

    کد خبر :934934
ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، از دوست و موسس توییتر جک دورسی شکایت کرد. این ادامه دادخواهی است که به دلیل امتناع میلیاردر از خرید شرکت به مبلغ 44 میلیون دلار آغاز شد. به نظر رسیده حاشیه‌ها و مشکلات خرید توییتر پایانی ندارد.

بازتاب-جلسه بعدی 17 اکتبر در دلاور برگزار خواهد شد. این باید تعیین کند که آیا توییتر می‌تواند میلیاردر را مجبور به تکمیل خرید کند یا خیر. توییتر از سرمایه گذاران فناوری و کارآفرینان مرتبط با ماسک شکایت کرده است، از جمله مارک آندرسن، سرمایه گذار برجسته و دیوید ساکس، مدیر عامل اجرایی PayPal.

ماسک گفته که توییتر اطلاعات دقیقی در مورد تعداد حساب‌های جعلی یا “مبت‌های هرزنامه” ارائه نکرده است و این شرکت با اخراج مدیران ارشد و تعداد قابل توجهی از کارمندان، تعهدات خود تحت این قرارداد را نقض کرد. تیم ماسک انتظار دارد اطلاعات بیشتری در مورد تعداد ربات‌ها در طول فرآیند افشا در دادگاه محاکمه فاش شود، زمانی که هر دو طرف باید مدرک ارائه کنند.

مدت کوتاهی پس از اینکه ماسک موافقت کرد 38 درصد بیشتر از قیمت واقعی توییتر بپردازد، بازار سهام سقوط کرد و سهام شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا بیش از 100 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد. ماسک بیان داشت که در 8 جولای قرارداد را قسق خواهد کرد و چهار روز بعد، توییتر از او شکایت کرد.

جک دورسی قرار است اطلاعاتی در مورد تأثیر اکانت‌های اسپم بر تجارت توییتر و همچنین داده‌های کاربران فعال روزانه واقعی ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید