ایران حرف اول را در منطقه می زند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۵۶
    کد خبر :1035829
امیر سرتیپ آشتیانی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی را که رخ می‌دهد با دروغ پردازی به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ایران اشراف دارد و جمهوری اسلامی ایران است که در سطح منطقه حرف اول را می‌زند.

به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص این‌ که پس از پایان رسمی تحریم‌های تسلیحاتی، غرب اعلام کرد تحریم‌های تسلیحاتی دیگری علیه ایران وضع خواهد کرد، گفت: ما در زمینه تسلیحات پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشتیم و تمام این پیشرفت‌ها هم در دوران تحریم بوده است. در حال حاضر هم که فضای بازتری وجود دارد، قطعاً به این پیشرفت‌ها اضافه خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف حوزه صنایع دفاعی مانند صادرات، ارتباط  و تعاملات با کشورهای دیگر درخصوص مباحث نظامی قطعا توفیقات بیشتری به دست خواهد آورد و این چیزهایی که این کشورها می‌گویند غالبا شعار و فرافکنی است و هیچ کدام اعتبار ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه از اشراف کاملی برخوردار است، افزود: اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی را که رخ می‌دهد با دروغ پردازی به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ایران اشراف دارد و  جمهوری اسلامی ایران است که در سطح منطقه حرف اول را می‌زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید