اکران سیار دسته دختران در دانشگاه‌ها

    کد خبر :992254
دسته دختران

همزمان با اکران سراسری فیلم سینمایی «دسته دختران» در سینماهای کشور، اکران سیار این فیلم سینمایی در دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، اثری در حوزه سینمای دفاع مقدس و محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است که از ۳۰ فروردین ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد.

تاکنون اکران این فیلم سینمایی در دانشگاه‌ جامع امام حسین انجام شده و به زودی در دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه امام صادق و دانشگاه صنعتی شریف نیز اکران‌هایی با حضور دانشجویان و فعالان دانشجویی برگزار خواهد شد.

این فیلم سینمایی روایت زنان قهرمانی‌ است که در کشاکش روزهای پرتنش تهاجم به شهرشان، دوشادوش هم به دفاع از شهر و مردم خود پرداختند. زنانی که نقششان در تاریخ کمتر روایت شده است.

در سالهای اخیر، اکران های سیار که تماشای فیلم های روز سینما را در مناطق فاقد سینما مهیا کرده است، کمک شایانی به دیده شدن فیلم های روی پرده سینما داشته‌اند.

در یک سال گذشته پخش بهمن سبز با فروش فیلم‌ «موقعیت مهدی» با رقم ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین انیمیشن «لوپتو» با فروش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رکورددار فروش اکران سیار است و در مجموع ۳۳۰ هزار مخاطب به تماشای این دو اثر سینمایی نشستند.

مسئولان دانشگاهی برای هماهنگی اکران سیار این فیلم می‌توانند با شماره ۰۹۰۳۱۸۴۷۳۱۷ تماس بگیرند یا از طریق درگاه اینترنتی https://esayar.ir اقدام کنند.

ایسنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید