اپل ۱۷ اسفند محصولات جدید معرفی می کند

    کد خبر :892433

مدت‌هاست شایعات در مورد آیفون SE 2022 و همچنین آی‌پد ایر جدید داغ است. اپل حالا دعوتنامه‌ای برای مراسم موسوم به Peak Performance یا نهایت عملکرد ارسال کرده است. این مراسم قرار است سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران برگزار شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_طبق انتظار، این مراسم آنلاین بوده و به‌صورت مجازی از وب‌سایت اپل و همچنین کانال یوتیوب این شرکت پخش خواهد شد. انتظار داریم اپل آیفون SE 2022 را سرانجام معرفی کند. برخلاف برخی شایعات قدیمی‌تر، متأسفانه این آیفون از همان طراحی چندین سال پیش استفاده خواهد کرد. با این‌حال اپل احتمالاً از یک تراشه سریع‌تر، دوربین‌های بهتر و البته اتصال 5G در این گوشی اقتصادی بهره خواهد گرفت.

علاوه بر این حالا وقت آپدیت آی‌پد ایر فرا رسیده است. آی‌پد ایر کنونی در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود و حالا کمی قدیمی شده است. انتظار داریم iPad Air 2022 با تراشه قوی‌تر و اتصال 5G عرضه شود.

 

 

برخی شایعات همچنین از معرفی مک‌های جدید اپل نیز خبر می‌دهند. با این‌حال منابع مورد اعتماد می‌گویند مک‌های جدید و ایرپاد پرو 2 برای سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. با این‌حال بعید نیست اپل برخی از قابلیت‌های تراشه جدید مک پرو را فاش کند. اپل معمولاً عادت دارد برخی از قابلیت‌های محصولات مورد انتظارش را چند ماه زودتر معرفی کند. شاید منظور اپل از Peak Performance هم همین باشد. اپل پیش از این اعلام کرده بود تا سال ۲۰۲۲ تمامی مک‌های این شرکت از تراشه اپل سیلیکون استفاده خواهند کرد. به این ترتیب عرضه مک پرو جدید در سال ۲۰۲۲ تقریباً قطعی است.

علاوه بر این، انتظار داریم اپل سرانجام نسخه نهایی آپدیت iOS 15.4 را نیز منتشر کند. مهم‌ترین قابلیت این آپدیت، استفاده از فیس آی‌دی حتی با ماسک است. لازم به ذکر نیست که در این مراسم خبری از آیفون ۱۴ یا آی‌پد پرو جدید نخواهد بود. اپل این محصولات را همین چندماه پیش به‌روز کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید