اپل واچ اولترا 50 دلاری معرفی شد

    کد خبر :963671
اپل واچ اولترا

شرکت Pebble  یکی از محبوب‌ترین برندهای گجت پوشیدنی موردعلاقه بوده و این برند پس از خرید توسط فیت‌بیت فعالیت خود را متوقف کرد.

بازتاب- اگرچه فیت‌بیت متعلق به گوگل نام تجاری Pebble را تحت کنترل دارد، یک شرکت هندی مدتی است که ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت را با این نام تجاری به فروش می‌رساند. برند هندی Pebble اخیرا یک مدل کلون اپل واچ اولترا را تنها با قیمت 50 دلاری معرفی کرده و باید آن را نسبت به قیمت 700 دلاری محصول کمپانی کوپرتینویی یک گزینه خوش قیمت محسوب کرد. برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه بالا برای تهیه گجت پوشیدنی اپل واچ دهند.

پیبل  Cosmos Engage جدیدترین محصول SRK Powertech Private Limited مستقر در هند است. این شرکت طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی را با نام تجاری پیبل به فروش می‌رساند. اخیراً این شرکت با ساعت های هوشمند خود به محبوبیت رسیده است. در اوایل این ماه، شرکت از کلون اپل واچ سری 8 با نام پیبل فراست رونمایی کرد. اکنون نسخه کلون اپل واچ اولترا با نام پیبل کازموس انگیج معرفی شد.

پیبل کازموس انگیج از نظر طراحی شبیه اپل واچ اولترا بوده اما در عملکرد و نمایشگر شاید شبیه نباشد. به غیر از طراحی، این محصول تنها یک ردیاب تناسب اندام ارزان دیگر بوده که به عنوان یک ساعت هوشمند پنهان شد. این ساعت از صفحه نمایش 1.95 اینچی IPS LCD با وضوح 385 در 320 پیکسل و حداکثر روشنایی 600 نیت برخوردار است. اگرچه پنل OLED نیست، اما از نمایشگر همیشه روشن (AOD) پشتیبانی می‌کند.

گجت پوشیدنی دارای استاندارد ضدآب IP67 بوده و شامل ویژگی‌هایی نظیر حسگر ضربان قلب، نظارت بر خواب، تماس بلوتوثی و غیره می‌شود. این را می‌توان در سه رنگ مانند نارنجی سالامندری، نور ستاره‌ای، مشکی نیمه شب یا آبی آسمانی استفاده کرد.

عمرباتری 4 تا 5 روزه بوده و با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید