اپل در حال کار بر روی آی‌پد پرو جدید است

    کد خبر :879950
اپل در حال کار بر روی آی‌پد پرو جدید است

اپل هرگز در مورد برنامه‌های آینده و تحقیق و توسعه چندان پرحرف نبوده است. با این حال، اکثر تحلیلگران بر این باورند که می‌توانیم انتظار داشته باشیم آی‌پد و آی‌پد ایر به‌روزرسانی‌شده و همچنین مدل‌های پرو جدید را در سال ۲۰۲۲ داشته باشیم.

موضوع شارژ بی‌سیم اساسا از زمانی که اپل از فناوری شارژ بی سیم MagSafe خود برای آیفون رونمایی کرد، موضوع مورد بحث بوده است. طبق آخرین صحبت‌های خودی‌های صنعت، اپل در حال آزمایش حداقل یک نمونه اولیه آی‌پد پرو ۲۰۲۲ با MagSafe است.

منابع ادعا می‌کنند که اپل در مورد تعویض پشتی فلزی سنتی آی‌پد با پشتی شیشه‌ای به‌منظور تسهیل شارژ بی‌سیم مردد بود. در عوض، راه‌حل پیشنهادی یک لوگوی شیشه‌ای بزرگ اپل بود که شبیه به آخرین مدل‌های مک بوک است. ظاهرا نمونه اولیه دارای آهنرباهای قوی‌تری برای جلوگیری از جدا شدن تصادفی خواهد بود.

باید بدانیم که آیا اپل واقعا در حال برنامه‌ریزی است یا حتی می‌توان از سیستم نصب آهنربا MagSafe به شکلی کلی‌تر به عنوان راهی برای اتصال لوازم جانبی مانند صفحه‌کلید و پایه‌ها به آی‌پد به روشی یکپارچه و تمیز استفاده کرد.

مشاهده این موضوع بسیار جالب خواهد بود، به خصوص برای صفحه کلید، زیرا برخی از کاربران از تخلیه بیش از حد باتری از صفحه کلید جادویی متصل شکایت کرده‌اند. شاید مدل‌های جدیدتر برای شارژ کردن تبلت طراحی شوند، به‌عنوان یک نوع اسکله، به‌جای اینکه باتری آن را خاموش کنند.

در مورد باتری صحبت می‌کنیم؛ اکثر منابع موافق هستند که آی‌پد پرو بعدی احتمالا دارای بسته بزرگ‌تری خواهد بود. همچنین در لیست بالقوه افزوده‌های جدید، یک ماژول دوربین مشابه با آیفون ۱۳ و پنل‌های OLED دو پشته‌ای جدید و روشن‌تر به چشم می‌خورد.
حتی ممکن است شاهد معرفی تراشه اپل ام۲ (Apple M۲) نیز باشیم. از این گذشته، اپل در سه ماهه چهارم رشد خوبی را در فروش آی‌پد تجربه کرد، بنابراین ممکن است منطقی باشد که آنها را با شدت بیشتری اصلاح کند؛ حداقل بر روی مدل‌های پرو.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، در مورد مدل مینی جدید هم به نظر می‌رسد که بر روی آیفون ۱۳ و فروش آن قدم گذاشته است، بنابراین انتظار حرکت عمده‌ای در آنجا نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید