اپل تا سال 2020 یک جانشین مقرون به صرفه برای «آیفون SE» معرفی می کند

    کد خبر :603634

بر اساس پیشبینی های گروهی از تحلیلگران بازار آیفون، قرار است تا سال 2020 شاهد رونمایی از آیفون هایی کوچک و ارزان باشیم این موضوع می تواند نشان دهنده تلاش آیفون برای مبارزه با رکود بازار و جلب نظر خریدارانی باشد که به لحاظ مالی در شرایط متوسط قرار دارند.

اپل از مدت ها پیش سعی کرد با ارائه برنامه های سخاوتمندانه (طبق استاندارد های خود) بخش های تجارت و فروش را ترغیب کند تا مصرف کنندگان بیشتری جذب کنند. حتی قیمت مدلهای XS و XR را نیز در برخی مناطق کاهش داد و این کاری است که این شرکت پیش از عرضه تلفن های بعدی خود به ندرت انجام می دهد.

هنوز نام و قیمت جانشین آیفون SE مشخص نشده است اما گفته می شود فروش مدل های آیفون 11 ، در بهار انجام می شود و هدف این است که آیفون نیز رقابت میان رده های سامسونگ ، هواوی، اوپو و گوگل که با تلفن های پیکسل 3a مقرون به صرفه در آمریکا حضور دارند جایی داشته باشد.

به گزارش انتخاب،آیفون ارزان قیمت جدید تقریباً به اندازه آیفون 8 (دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی) خواهد بود و از صفحه LCD ارزان تر استفاده می کند ، نه OLED (مانند ترکیب پرچمداران اپل). با این حال ، درست مانند SE ، این تلفن همراه از برخی از اجزای مدل های پرچمدار استفاده خواهد کرد. برای مثال ویژگی های تراشه و برخی از ویژگی های دوربین ها.

افزون بر این ها برخی از منابعی آگاه وابسته به زنجیره تأمین اپل می گویند که این شرکت تولید انبوه مدل های آیفون 11 را از اواسط ماه آگوست آغاز کرده است و شرایط نیز برای این کار کامل هموار بوده است. اگرچه میزان تولید فعلی 10٪ کمتر از 80-85 میلیون دستگاه تولید شده در مدت مشابه سال گذشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید