اپل از مک بوک ایر 2022 رونمایی کرد/ با قلب پرتوانی از نوع M2

    کد خبر :915720

مک بوک ایر 2022 به گفته اپل تنها 11 میلیمتر ضخامت داشته و با رنگ بندی جدید در کنار سخت افزاری قدرتمند از ماه جولای با قیمت پایه 1199 دلاری به فروش خواهد رسید تا طرفداران در اسرع وقت آن را تهیه کنند.

بازتاب- محصول جدید اپل از چیپست بسیار قدرتمند M2 نسل جدید قدرت گرفته که در مقایسه با نسل پیشین این لپ تاپ را 40 درصد سریع‌تر ساخته است. گذشته از آن باید به نمایشگر 13.6 اینچی با طراحی ناچ و حاشیه بسیار کم هم اشاره کرد.

این صفحه نمایش شدت روشنایی 500 نیتی داشته و از پنل لیکوئید رتینا دیسپلی برخوردار است، بنابراین تجربه کاربری بسیار لذت بخشی در کنار آن می‌توان داشت. در بخش گرافیک 25 درصد عملکرد بهتری نسبت به قبل احساس خواهد شد.

گذشته از آن مگ سیف همیشگی بازگشته و پورتهایی نظیر USB-C برای شارژ سریع افزوده شدند. این لپ تاپ دارای میکروفون و اسپیکری با پشتیبانی از دالبی اتموس است. وزن دستگاه تنها 1.22 کیلوگرم بوده و حقیقتا یک مدل کم وزن تلقی می‌شود.

در سوی دیگر جک 3.5 میلیمتری داشته که افراد می‌توانند هدفون خود را متصل کنند. ناگفته نماند باتری 67 واتی با طول عمر 18 ساعته هم داشته که ویژگی قابل توجهی است. گزینه‌های رنگی محصول جدید آبی نیمه شب، خاکستری فضایی و طلایی جدید خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید