اولین گوشی با فناوری شارژ فوق سریع در راه است

    کد خبر :903498

شیائومی اخیراً سریع‌ترین فناوری شارژ دنیا را با سرعت ۱۲۰ وات برای گوشی‌های خود ارائه کرده بود، ولی حالا به نظر می‌رسد که پادشاه جدیدی در راه است. ریلمی قرار است در ۹ اردیبهشت‌ماه از نسخه جهانی گوشی ریلمی GT Neo3 با فناوری شارژ سریع ۱۵۰ وات رونمایی بکند.

بازتاب” _نسخه چینی این گوشی ماه گذشته برای مشتریان چینی معرفی شد و حالا قرار است نسخه جهانی آن برای سایر کشورها عرضه شود. به این ترتیب ما شاهد سریع‌ترین فناوری شارژ دنیا برای گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

گفتنی است ریلمی گوشی ریلمی GT Neo3 را در دو مدل متفاوت با سرعت‌های شارژ ۸۰ و ۱۵۰ وات عرضه خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که هر کدام از آن‌ها در چه کشورهایی عرضه خواهند شد.

درباره سایر مشخصات ریلمی GT Neo3 نیز باید بگوییم که این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تپنده این گوشی تراشه ۵ نانومتری دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک خواهد بود که در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عمل خواهد کرد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۲ روی آن خواهیم بود.

قیمت جهانی این گوشی هنوز مشخص نیست، اما نسخه چینی آن‌ هم‌اکنون به قیمت ۳۱۵ دلار برای مدل ۸۰ واتی و ۴۰۵ دلار برای مدل ۱۵۰ واتی به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید