اولین گوشی با سیستم عامل اندروید 12L مشخص شد

    کد خبر :932046
اندروید 12L

گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، گلکسی Z Fold4، این هفته رونمایی شد و بلافاصله برای پیش خرید در دسترس است. طبق گفته‌های سامسونگ، پرچم‌دار جدید تاشو با One UI 4.1.1 عرضه می‌شود و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید است.

بازتاب-توجه اصلی در طول اعلامیه به طراحی، صفحه نمایش و دوربین‌ها معطوف شد، اما یک نکته جدید مورد توجه قرار نگرفت. واقعیت این است که Galaxy Z Fold4 اولین گوشی هوشمندی است که با سیستم عامل Android 12L عرضه می‌شود.

گوگل ابتدا نسخه L اندروید 12 را در اکتبر 2021 معرفی کرد و سپس شش ماه بعد آن را یادآوری کرد. L مخفف صفحه نمایش‌های بزرگ است، به این معنی که این سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند تاشو، تبلت‌ها و دستگاه‌های دارای سیستم عامل کروم طراحی شد. اندروید 12L را می‌توان روی هر دستگاهی نصب کرد، اما برای چندوظیفگی بهینه شده و برنامه‌ها برای نمایشگرهای بزرگ‌تر دوباره طراحی شدند.

برنامه‌های Google در دو ستون مرتب شده‌اند و حرکت در صفحه نمایش مربعی را آسان‌تر می‌کنند، در حالی که برنامه‌های بهره‌وری و رسانه‌های اجتماعی نیز می‌دانند که دستگاه تا شده است، اندروید 12 ال در حال حاضر فقط در گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 وجود خواهد داشت، گوشی تاشوی کوچک Flip4 نسخه استاندارد اندروید 12 را دریافت کرده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید