اولین مناظره فرداست/علامت‌ سوالی مقابل ساعت برگزاری

    کد خبر :816391
اولین مناظره فرداست

با تغییر روز پخش مناظره‌های انتخاباتی، اولین مناظره در یک روز تعطیل یعنی شنبه ـ ۱۵ خرداد ماه ـ برگزار خواهد شد.

در حالی که یک روز از آغاز پخش مناظره‌ها در تلویزیون باقی مانده است اما تاکنون ساعت پخش این برنامه و همچنین موضوع آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

این در حالی است که روابط عمومی صداوسیما دقایقی قبل اعلام کرده است، ساعت و موضوع مناظره اول از مدت‌ها قبل مشخص شده(!)، اما امشب به صورت رسمی از رسانه ملی اعلام خواهد شد.

در روزی که تلویزیون پخش مناظره‌های انتخاباتی را بر عهده دارد، تقریبا سایر برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما تعطیل است و علاوه بر شبکه یک، شبکه های خبر، رادیو ایران و رادیو انتخابات هم مناظره‌ها را زنده پخش می‌کنند.

اولین مناظره سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، ابتدا قرار بود ۱۷ خرداد ماه برگزار شود، که به دلیل همزمانی روز برگزاری، با مسابقه تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی، این برنامه دو روز زودتر (۱۵ خرداد ماه) برگزار خواهد شد.

اجرای مناظره‌های حداقل سه‌ساعته را مرتضی حیدری عهده‌دار است؛ ضمن اینکه تاکنون از دکور این برنامه، رونمایی نشده است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته رییس صداوسیما با حضور در استودیوی ۱۱، از محل برگزاری مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بازدید کرد و پای اجرای ضبط آزمایشی مناظره نشست و مراحل مختلف آن را زیر نظر گرفت؛ با این همه در جریان اطلاع‌رسانی این خبر هم عکسی از دکورهای مناظره منتشر نشد.

پس از برگزاری مناظره اول، مناظره‌های بعدی در فواصل سه روزه ۱۸ و ۲۲ خرداد ماه برگزار می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید