اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری

    کد خبر :816644

اولین مناظره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان امروز جمعه ساعت ۱۷ در محل سازمان صداو سیما برگزار می‌شود.

گفتنی است ترتیب نشستن کاندیداها و ترتیب روال سوال‌ها در همین مناظره نخست قرعه‌کشی می شود. موضوع اولین مناظره ریاست جمهوری صرفاً درباره مباحث اقتصادی است. مناظره‌های دوم و سوم تلویزیونی نامزد‌های ریاست جمهوری ۱۸ و ۲۲ خرداد در رسانه ملی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمدرضا کیانفر گفت:
    موافقم ۰

    مرتضی حیدری مجری مناظره تلویزیونی گفت: جناب آقای رئیسی شماره صندلی‌تان را انتخاب کنید.

    آقای حیدری،
    وظیفه شما بی‌طرفی در مناظره است حق ندارید یک نفر را جناب آقا خطاب کنید بقیه را آقا این رفتار شما جرم است مجازات دارد.
    گر همی خواهی که گردی معتبر، نام مردم جز به نیکویی مبر.
    قوت نیکی نداری بد مکن، بر وجود خود ستم بیحد مکن.

  2. saba گفت:

    مناظره که چه عرض کنم !!به همچی شباهت داشت بجز مناظره . مجری سوال می کند و فرد جواب دیگری می دهد اگر واقعا ایشان مجری هستند بمحض اینکه کاندید از جواب سوال طرفه رفت باید میکروفون او را خاموش کرده و مخاطب را مجبور به جواب سوال مطرح شده می کرد . جناب حیدری نان به نرخ روز می خورند و الا تا بحال نمی توانست در این پست باقی بماند ایشان بفکر بعد از انتخابات است و از آنجائی که پیشاپیش رئیس جمهور انتخاب شده معلوم است این بنده خدا با استفاده از این القاب می خواهد نان خود را در روغن ببیند .
    ما که تقریبا در همه امور از غربیها تقلید می کنیم جا داشت صداوسیما در این مسئله یعنی اجرا و نوع سوال چند برنامه در این زمینه در کشورهای پیشرفته را رصد کرده و با کپی برداری برنامه ای در شان این مسئله مهم ارائه می کرد در واقع مثل همیشه صدا و سیما با این برنامه مخاطب را بیشتر مسخره کرد تا معرفی نامزدها .
    شما را بخدا کجای دنیا در عرض سه دقیقه کسی می تواند در مورد سوالهای تعیین شده جواب بدهد حتی بازپرستان هم بیش از این وقت به متهم می دهند

دیدگاهتان را بنویسید