اولین لپ تاپ ماژولار با قابلیت ارتقا معرفی شد

    کد خبر :983288
لپ تاپ ماژولار

در حال حاضر تعداد بسیار کمی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ کاملاً قابل ارتقا در بازار وجود دارند که به کاربران اجازه می‌دهند برخی از قطعات مانند رم، حافظه داخلی و کارت گرافیک را برای بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه ارتقا دهند.

بازتاب- این یک استاندارد مناسب و ایده آل برای بسیاری از گیمرهایی است که می‌خواهند بدون نیاز به خرید یک لپ تاپ جدید هر چند سال یکبار، با جدیدترین بازی‌ها و فناوری به=‌روز بمانند. با این حال، همه لپ‌تاپ‌ها به راحتی قابل ارتقا نیستند و برخی ممکن است برای انجام ارتقاء به قطعات خاص یا تخصص فنی نیاز داشته باشند. با این حال، آخرین لپ‌تاپ بازی Framework یکی از معدود مدل‌های گیمینگ ماژولار است که محاسبات قابل حمل را با قابلیت ارتقای طولانی‌مدت ترکیب می‌کند.

لپ تاپ ماژولار

Framework دستگاه جدید خود را  Framework Laptop 16 نامیده که وعده می‌دهد کاملاً ماژولار و قابل تعمیر باشد، چیزی که پیشینیانش نتوانسته‌اند به آن دست یابند. مشخصات Framework 16 هنوز اعلام نشده، اما این شرکت داده‌های منبع باز را در GitHub منتشر کرده تا توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان را جذب کند که توانایی سفارشی‌سازی و تغییر دادن لپ تاپ را خواهند داشت.

این لپ تاپ جدید با یک سیستم دریچه توسعه ساخته شده، با فضایی در شاسی برای پشتیبانی از ماژول‌های GPU نسل فعلی و آینده، که از افزایش یا کاهش دستگاه مطابق با الزامات اطمینان برخوردار است. جایگاه کارت توسعه فقط برای افزودن سالانه پردازنده‌های گرافیکی جدید طراحی نشده، بلکه برای اهداف مختلفی از جمله امکان ساختن ماژول‌های خود به جامعه توسعه‌دهنده Framework، مانند کارت ضبط ویدیو، سخت‌افزار استریم، ارائه می‌شود. ماژول های اختصاصی هوش مصنوعی یا حتی یک فرستنده رادیویی تعریف شده با نرم افزار.

لپ تاپ جدید در بخش صفحه کلید و تاچ پد هم قابل ارتقا است.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید