اولین فهرست اهداکنندگان اسکار معرفی شد

    کد خبر :482601
آکادمی اسکار

آکادمی اسکار روز دوشنبه ۴ فوریه نخستین فهرست اهدا کنندگان جوایز اسکار امسال را که شامل نام هایی چون بری لارسون، دنیل کریگ، تینا فی و جنیفر لوپز است، معرفی کرد.

به نقل از ورایتی، آکادمی اسکار روز دوشنبه ۴ فوریه اولین فهرست اهداکنندگان جوایز اسکار امسال را معرفی کرد، بر این اساس کریس اوانز، بری لارسون و آوکافینا به همراه دنیل کریگ، تینا فی، ووپی گلدبرگ، جنیفر لوپز، ایمی پوهلر، مایا رودولف، آماندلا استنبرگ، شارلیز ترون، تیسا تامپسون و کنستانس وو به عنوان گروه نخست از اهداکنندگان جایزه اسکار امسال معرفی شدند.

دانا گیگلیوتی و گلن ویس تهیه کنندگان مراسم اسکار اعلام کردند که رونمایی از فهرست دیگر اهدا کنندگان جوایز اسکار امسال در هفته های آینده صورت می گیرد.

آکادمی همچنین اعلام کرد که گوستاو دادامِل و ارکستر سمفونیک لس آنجلس اجرای بخش «یادبود» را که مربوط به درگذشته های سال ۲۰۱۸ میلادی است برعهده دارند.

درباره مراسم اسکار امسال، ورایتی به تازگی گزارش داد که برخلاف آنچه گفته شده بود که در مراسم اسکار امسال تنها ۲ ترانه اجرا می شود، هر ۵ ترانه حاضر در بخش اسکار بهترین ترانه به صورت زنده اجرا خواهند شد.

نود و یکمین دوره جوایز اسکار روز ۲۴ فوریه در سالن دالبی تئاتر شهر لس آنجلس برگزار می شود. این مراسم به صورت زنده از شبکه ABC پخش می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید