اولین فروشگاه سامسونگ با کارکنان کاملا زن بازگشایی شد

    کد خبر :896035

سامسونگ اخیرا اعلام کرد که نخستین فروشگاه آفلاین خود با پرسنل زن را در هندوستان افتتاح نموده است. این فروشگاه همزمان با برگزاری جشن روز جهانی زن طی سال 2022 افتتاح شده است. این فروشگاه در راستای برنامه ابتکاری سامسونگ در هندوستان موسوم به PoweringDigitalIndia تاسیس شده و در شهر احمد آباد از ایالت گجرات قرار دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ هدف از احداث این فروشگاه آفلاین، تقویت سهم سامسونگ در بازار هندوستان از طریق توانمندسازی زنان هندی است. همچنین این فروشگاه آفلاین مجهز به کافه هوشمند کاملا جدید سامسونگ است. کلیه کارمندان به خدمت گرفته شده در این کافه نیز از جنسیت مونث برخوردار هستند. بعلاوه مدیران، کارشناسان مشاور و سایر کارمندان فروشگاه در مورد اکوسیستم دستگاه‌های گلکسی سامسونگ، آموزش‌هایی را دریافت نموده و سایر دوره‌های آموزش تخصصی از جمله حسابداری، مدیریت موجودی و ارائه خدمات به مشتریان را پشت سر گذاشته‌اند.

کن کانگ؛ مدیرعامل و ریاست سامسونگ در منطقه جنوب‌غربی آسیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت بابت افتتاح نخستین فروشگاه آفلاین خود که تمامی کارمندان آن زن هستند؛ بسیار هیجان‌زده بوده و بابت تلاش‌های تیم زنان سامسونگ از آنها قدردانی می‌کند. بهلاوه کمپانی اعلام کرده که به امکانات این فروشگاه اعتماد کامل دارد. بعلاوه کن کانگ ادعا می‌کند که سامسونگ بر افزایش تعداد کارمندان زن در مراکز کاری خود تمرکز نموده است. بعلاوه غول کره‌ای امیدوار است تا از طریق برنامه‌های مختلف سازگار با جمعیت، نسل جدیدی از رهبران زن را تربیت نماید.

شایان به ذکر است که استخدام کارمندان زن در این فروشگاه صرفا با هدف تکریم آنها عملیاتی شده و این موضوع بدان معنا نیست که صرفا خانم‌ها برای خرید محصول مورد نظر خود می‌توانند به این فروشگاه وارد شوند. در واقع مشتریان زن و مرد همگی می‌توانند از این فروشگاه استفاده کنند. با این‌حال مراجعه‌کنندگان به این فروشگاه بایستی بدانند که همواره یک کارمند زن در تمامی سطوح به آنها کمک خواهد کرد.

بر اساس گزارش وبسایت BusinessKorea، مذاکرات سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی دیسپلی برای خریداری پنل‌های اولد متوقف شده است. دلیل این موضوع، ناتوانی طرفین در کاهش شکاف قیمتی پیشنهادی بوده است. در واقع 2 کمپانی درگیر یک جنگ قیمتی پیچیده هستند. اگرچه سامسونگ الکترونیکس امیدوار است که پنل‌های اولد مورد نیاز خود را از ال‌جی دیسپلی و با قیمتی ارزان‌تر نسبت به ال‌جی الکترونیکس تهیه نماید؛ اما ظاهرا ال‌جی دیسپلی حاضر به پذیرش شرایط پیشنهادی از سوی مشتری خود نیست.

سامسونگ الکترونیکس روی طرح انطباق سری تلویزیون‌های تولیدی خود کار می‌کند. این شرکت پیش از عرضه تلویزیون‌های اولد اقدام به تولید مدل‌های میکرو LED و سپس مینی LED (تلویزیون‌های Neo QLED) خواهد کرد. چنین سناریویی در صورت عملیاتی شدن موجب می‌شود تا قیمت پنل‌های اولد تا حد امکان کاهش پیدا کند.

بر اساس اعلام یکی از کارشناسان دست‌اندرکار صنعت “چنان‌‌چه قیمت‌گذاری تلویزیون‌های اولد از مدل‌هاب پیشرفته کنونی ارزان‌تر باشد؛ در این‌صورت قیمت‌ها بایستی بر این اساس تنظیم شوند. با این‌حال در شرایط کنونی، کاهش قیمت تلویزیون‌های اولد امری دشوار است.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید