اولین تصویر واقعی گوشی محبوب و جدید سامسونگ

    کد خبر :1051725

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی گلکسی A35 را معرفی کند که یک میان رده با طراحی ساده و سخت افزاری کارآمد است.

بازتاب-سامسونگ در نظر دارد سری گلکسی A خود را با دو محصول میان رده جدید گلکسی A55 و A35 گسترش دهد. اخیراً مدل مقرون به صرفه گلکسی A35 در آژانس تحقیقات رادیویی کره جنوبی (RRA) ظاهر شد و اولین نگاه واقعی به طراحی آن را به ما داد.

عکس زنده گوشی را با عقب صاف و بریدگی‌های دوربین مجزا، مشابه دیگر مدل‌های اخیر سامسونگ نشان می‌دهد. همچنین دارای یک قاب تخت با طرح امضای “Key Island” در اطراف دکمه‌‌ها است. فهرست RRA چیز بیشتری را فاش نمی‌کند، اما ما پیشتر به لطف افشای اطلاعات و شایعات قبلی، اطلاعاتی در مورد طراحی Galaxy A35 به دست آورده‌ایم.

رندرهای فاش شده حاکی از آن است که قسمت سلفی دارای یک سوراخ مدرن برای دوربین‌های جلو است. به همین ترتیب، انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. گفته می‌شود گلکسی A35 در رنگ‌های آبی یخی، یاسی و آبی سرمه‌ای عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گوشی هوشمند در لیست بنچمارک Geekbench نیز ظاهر شده و نشان می‌دهد که A35 به تراشه Exynos 1380 مجهز خواهد شد.

سامسونگ

1380 یک پردازنده هشت هسته‌ای با چهار هسته Cortex-A55 دارای فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است. برای کارهای گرافیکی با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 همراه شده و از موتور هوش مصنوعی با قدرت 4.9TOPS بهره می‌گیرد. این لیست همچنین نشان داده که حداقل 6 گیگابایت رم خواهد داشت و با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 سامسونگ همراه می‌شود.

 اطلاعات بیشتری در دست نیست و سامسونگ امیدوار است با گوشی‌های میان رده نسل جدید خود بتواند نظر علاقمندان را بیش از پیش جلب کند. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا شاهد معرفی در بهار 2024 باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید