اولین تصویر شاسی بلند کوچک لکسوس LBX

    کد خبر :997461
لکسوس LBX

شرکت لکسوس زیربرند لوکس تویوتا بزودی قصد دارد از کوچک‌ترین شاسی بلند خود به نام LBX رونمایی کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل منتشر شد و اکنون نوبت به انتشار تصویر رندر خودرو رسید.

بازتاب- رندرها با تیزرهای رسمی مطابقت دارند. LBX دارای چراغ‌های باریک و نوار کرومی بوده که در بالای دماغه بین چراغ‌ها قرار گرفته است. برند ژاپنی اتومبیل را با یک جلوپنجره بزرگ و ذوزنقه‌ای شکل همراه خواهد کرد.

در عقب، چراغ‌های عقب با عرض کامل و شکل موج‌دار به چشم می‌خورد. این رندر یک اسپویلر کوچک به سقف هم اضافه کرده است. لکسوس هنوز جزئیات زیادی درباره LBX ارائه نکرد. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که پلتفرم آن با یاریس کراس مشترک است، اما کابین داخلی پریمیوم دارد. این مدل رده پایین‌تر از لکسوس UX موجود خواهد بود تا به پیشنهاد جدید این برند تبدیل شود.

لکسوس LBX

طبق گزارشات، LBX بر روی پلتفرم TNGA-B قرار خواهد گرفت. اگر موتورهای آن با یاریس کراس مشترک باشد، خریداران می‌توانند یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری هیبریدی با قدرت 114 اسب بخار دریافت کنند. انتخاب دیگر یک پیشرانه 1.5 لیتری غیر هیبریدی بوده که 123 اسب بخار قدرت دارد و نیرو را به چرخ‌های جلو می‌فرستد.

تا‌کنون، به نظر می‌رسید که LBX در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود. اگرچه خریداران در اروپا می‌توانند این مدل را تهیه کنند. لکسوس علاوه بر LBX، چندین خودروی شاسی بلند نیز در راه دارد. TX یک مدل سه ردیف صندلی خواهد بود که ظاهراً نسخه‌ای لوکس از تویوتا گرند هایلندر است. بر اساس گزارش، لکسوس آن را با تریم‌های TX350، TX500h و TX550h+ در دسترس خواهد گذاشت و رونمایی 8 ژوئن اتفاق می‌افتد.

یک لکسوس GX جدید نیز در راه است. مدل فعلی مربوط به سال مدل 2010 شده، بنابراین زمان جایگزینی آن فرا رسید. با قضاوت بر اساس تیزرها، مدل نسل بعدی نسبت به مدل فعلی دارای ظاهری بهتر و زاویه دارتر است. طبق گزارش، این شاسی بلند بر روی پلتفرم TNGA-F قرار خواهد گرفت که در جدیدترین تویوتا لندکروزر نیز قرار دارد. مشخصات پیشرانه هنوز در دسترس نیست، اما شایعاتی مبنی بر استفاده از پیشرانه کمکی الکتریکی در این مدل وجود دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید