اولین تصاویر واقعی گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ

    کد خبر :1046396
گلکسی اس 24 اولترا

افشاگر Ice Universe تصاویر جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا منتشر کرده است. این بار هم رندر و هم عکس‌های زنده وجود دارد. مورد دوم مورد توجه خاص هستند.

بازتاب-به گفته یک افشاگر، گلکسی اس 24 اولترا واقعی دارای قابلیت حرفه‌ای فیلمبرداری است. یک کد امنیتی روی صفحه در پایین سمت راست وجود دارد. استیکرهای روی پنل پشتی با احتیاط پوشانده شده بودند تا سامسونگ تحریم‌هایی را علیه فردی که این تصاویر را ساخته است اعمال نکند. Ice Universe همچنین تصویری از Galaxy S24 Ultra را در رنگ‌های انحصاری منتشر کرد. یادآوری می‌کنیم که گوشی هوشمند در این رنگ‌ها فقط از طریق وب سایت شرکت و در فروشگاه‌های خرده فروشی رسمی به فروش می‌رسد.

Ice Universe اولین کسی بود که به طور دقیق در مورد روند جدید گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد ناچ آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون 14 و در مورد سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ اطلاعاتی فاش کرد. اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید توسط منابعی در بخش تحقیق و توسعه این غول کره جنوبی به بیرون درز کرده است.

گلکسی اس 24 اولترا

گفته شده سامسونگ درصدد است به مقابله با افرادی بپردازد که اطلاعات محصولات آن را فاش می‌کنند. سری گلکسی اس 24 سه مدل دارد که باید به اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا اشاره کرد. این برند هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه کرده که در نوع خود کم نظیر هستند. جزئیات بسیاری تاکنون فاش شده و هر یک به ویژگی خاصی اشاره داشتند.

انتظار داریم با معرفی در روز 27 دی، اطلاعات کاملی ارائه شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید