اولین تصاویر از کابین خودرو شگفت‌انگیز شیائومی

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۱۶
    کد خبر :1052204
کابین خودرو شیائومی

برای اولین بار تصویری از کابین و نمای داخلی ماشین برقی شیائومی در رسانه‌ها منتشر شده است

شیائومی را بیشتر با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم و SU7 اولین خودرو برقی این برند است. شیائومی در طراحی‌ این خودرو از سبک مینیمالیستی‌ همیشگی فاصله گرفته و حتی سراغ دکمه‌های فیزیکی رفته است چون صاحبان خودروهای الکتریکی معمولا از نبود کنترل‌های فیزیکی در این ماشین‌ها گلایه دارند

در فضای داخلی SU7، غربیلک فرمانِ مجهز به دکمه‌های کنترل، صفحه‌نمایش لمسی افقی در وسط داشبورد و یک کنسول مرکزی دیده می‌شود. قسمت چشمگیر طراحی، ردیفی از سوئیچ‌هایی است که در پایین سمت راست راننده قرار گرفته‌اند و کنترل بخش‌هایی مانند تهویه‌ی هوا، ارتفاع کف خودرو از سطح زمین و حتی باله‌ عقب را برعهده دارند.

کابین خودرو شگفت‌انگیز شیائومی

طراحی داشبورد شناور در سدان جدید شیائومی خودنمایی می‌کند، جایی که نمایشگر هدآپ، علائم روی داشبورد و خروجی‌های هوا را یکپارچه و احساس هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند. ظاهرا امکان اضافه کردن دکمه‌های فیزیکی بیشتر از طریق یک درگاه اضافی وجود دارد. صندلی‌های خودرو به‌ فرم اسپرت و گیمینگ طراحی شده‌اند.

کابین خودرو شگفت‌انگیز شیائومی

شیائومی پمپ حرارتی مخصوصی را توسعه داده است تا تاب‌آوری SU7 را در سرمای شدید تضمین کند و اتفاقی که برای باتری خودروهای تسلا در شرایط زمستانی کانادا افتاد، تکرار نشود. ویدیوهای منتشرشده از آزمایش زمستانی نشان می‌دهند که خودرو شیائومی در دمای ۳۳- درجه‌ی سانتی‌گراد روی جاده‌های برفی و یخی بدون مشکل راه می‌رود.

قیمت خودرو SU7 شیائومی احتمالاً حدود ۴۲ هزار دلار خواهد بود و انتظار می‌رود عرضه‌ آن از نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ شروع شود تا به رقابت با بهترین خودروهای برقی در چین بپردازد.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، پتانسیل قابل توجهی را در بخش خودروهای الکتریکی می‌بیند و تمرکز خود را برای اولویت‌دهی شیائومی به این بازار منتقل کرده است. در حالی که تولید سایر محصولات مانند گوشی شیائومی ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید