اولویت های فدراسیون فوتبال بعد از عزل عزیزی خادم مشخص شد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰
    کد خبر :888889
اولویت های فدراسیون فوتبال بعد از عزل عزیزی خادم مشخص شد

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از عزل عزیزی خادم میرشاد ماجدی یکی از اعضای خود را به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.

ماجدی در پاسخ به این سوال که اولویت کاری او در سمت سرپرست فدراسیون فوتبال چیست، گفت: مسئله اول، بحث مالی فدراسیون فوتبال است و سپس تدارک برای دو بازی تیم ملی در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی و هم‌چنین برنامه‌ریزی سریع برای تیم ملی امید با توجه به این‌که قرعه‌کشی این رقابت‌ها امروز انجام شد و ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. در حوزه زنان هم یک اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی داریم و قرار است تیم فوتسال زنان روسیه هم به ایران بیاید.

به گزارش همشهری آنلاین، ماجدی گفت: انشالله از همین فردا کار را در فدراسیون آغاز می‌کنیم و امیدواریم این امانت را به‌خوبی تحویل نفر بعدی بدهیم؛ در حال حاضر دغدغه‌هایی مثل مسائل رفاهی کارکنان فدراسیون فوتبال نیز با توجه به شرایط زمانی فعلی پیش‌روی ماست که باید بتوانیم آن مسائل را هم با کمک اعضای هیئت‌رئیسه حل و فصل کنیم.
وی ضمن تشکر از اهالی فوتبال، پیشکسوتان، خبرنگاران و همه کسانی که بابت انتخاب به وی تبریک گفته‌اند؛ گفت: تنها درخواست من از جامعه فوتبال، حفظ اتحاد و آرامش برای بهبود شرایط کلی فوتبال ایران است؛ من هم سعی می‌کنم همه‌ توانم را در مسئولیت جدید تا زمان تصدی به اجرا بگذارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید