اهداف حیاتی دشمن فرضی توسط هواپیماهای اف۵ و صاعقه منهدم شد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
    کد خبر :465251

در جریان برگزاری هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت اهداف حیاتی دشمن فرضی توسط هواپیماهای اف۵ و صاعقه منهدم شد.

به گزارش مهر به منطقه عمومی رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت نهاجا، در اولین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که از ساعتی پیش آغاز شده است، هواپیماهای شکاری بمب افکن اف۵ و صاعقه اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از تسلیحات ساخت داخل منهدم کردند.

همچنین هواپیماهای اف۷ مجهز به بمب های هوشمند، نقطه زن، دور ایستا و راکت های ساخت داخل برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را با تکنیک های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی در عمق منطقه نبرد منهدم کردند.

در ادامه اجرای هشتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، سه فروند جنگنده اف۴ از هواپیمای تانکر سوخت رسان ۷۴۷ به منظور نفوذ در عمق کشور نارنجی و افزایش شعاع عملیاتی در دستیابی به اهداف برد بلند با اجرای ماموریت TOP COVER توسط دو فروند هواپیمای اف۱۴، عملیات سوخت گیری هوایی را با موفقیت انجام دادند.

افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت زمینی و هوایی، استفاده از مهمات نقطه زن و دور ایستا با قدرت تخریب بسیار بالا یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از توان رزمی نیروی هوایی ارتش را به معرض نمایش می گذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید