انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

    کد خبر :947930

دستگاه آب تصفیه برای کاهش املاح و آلاینده های موجود در آب بسیار لازم می باشد و بدون آن نمی توانیم آب با کیفیت و خالص بیاشامیم و به بیماری های مختلفی در اثر مواد مضر درون آن مبتلا خواهیم شد.انواع دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در فروشگاه های تصفیه آب ویژگی های متمایزی دارند و بر اسا س سیستمی که در آن ها قرار گرفته است آب را تصفیه می کنند. شرکت مینروا فیلتر عرضه کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی همراه با گارانتی می باشد که می توانید برای خرید آن ها با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

آلاینده ها حاوی مواد خطرناکی از جمله نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، فلوراید، ویروس ها و باکتری ها می باشند. با ورود آب به تصفیه خانه ها بخشی از این آلاینده ها از آب جدا می شوند اما به دلیل قدیمی بودن سیستم تصفیه و حجم زیاد آب بسیاری از این مواد در آب باقی می ماند به علاوه این که روش کلر زنی نیز یک عامل بیماری زا در آب است و رسوبات لوله های آب نیز وارد آن می شود. برای این که بدانیم دستگاه تصفیه آب چیست ابتدا باید آلاینده های آب را بشناسیم. منابع آلودگی آب شهری که شامل فاضلاب کارخانه ها و بیمارستان ها، فعالیت های کشاورزی،  باران های اسدی، فاضلاب های خانگی و عدم بازیافت درست آن ها می باشد، از طریق خاک وارد آب های زیر زمینی می شود.یک دستگاه تصفیه آب از چندین فیلتر تشکیل شده است که هر کدام بخشی از مواد آلوده ی آب را از بین می برند تا در نهایت آب خروجی دستگاه، آبی سالم و خالص باشد. بنابراین استفاده از آب تصفیه کن خانگی این امکان را به ما می دهد تا در چند مرحله تصفیه تمامی املاح و مواد آلوده ی آب حتی کلر نیز از بین برود. . این دستگاه ها از روش های مختلفی برای تصفیه آب استفاده می کنند که در ادامه به آن می پردازیم.

آب تصفیه کن فرابنفش

آب شهرک ها ویلاها از که از طریق چاه و تانکر تامین می شود باید به طور کامل میکروب زدایی شود. آب تصفیه کن فرابنفش به همین منظور ساخته شده است تا بتواند با فیلتر یو وی، موجودات زنده آب را از بین ببرد . می دانید که در بسیاری از نقاط کشور از آب چاه استفاده می شود و  آلودگی های میکروبی زیادی در این آب ها وجود دارد و این به دلیل عدم استفاده از روش کلر زنی است. این دستگاه از انواع دستگاه های اسمز معکوس و 8 مرحله تصفیه است که در مرحله ی آخر دارای فیلتر فرابنفش می باشد. این فیلتر یو وی دار با تابش اشعه فرابنفش به آب آن را ضد عفونی و تمام میکروب های آن را از بین می برد.

آب تصفیه کن قلیایی

یکی از انواع دستگاه های دارای سیستم اسمز آب تصفیه کن قلیایی است. این دستگاه دارای 7 مرحله می باشد و تمامی مراحل آن مانند دستگاه 6 فیلتری است اما در مرحله ی آخر خود یک فیلتر قلیایی دارد. این فیلتر می تواند میزان PH آب را مطابق با استاندارد جهانی بین عدد 7.5تا 9 قرار دهد که مناسب ترین نوع آب برای نوشیدن است. آب قلیایی سرشار از آنتی اکسیدان است و برای جلوگیری از سرطان ها بسیار موثر می باشد. هم چنین این آب فواید زیادی برای دستگاه گوارش دارد و از مضرات آب اسیدی جلوگیری می کند. افزایش متابولسیم و کاهش وزن، کاهش مشکلات پوستی و جلوگیری از دیابت از فواید آب یونیزه می باشد.استاندارد سختی آب آشامیدنی به گفته سازمان جهانی بهداشت بین عدد 7.5 تا 9 می باشد که به آن آب قلیایی می گویند.

 آب تصفیه کن اسمز معکوس

آب تصفیه کن اسمز معکوس یک دستگاه زیر سینکی است که معمولا از 6 مرحله تصفیه تشکیل شده و فیلتر های آن به ترتیب مراحل عبارتند از فیلتر پروپیلن برای حذف رسوبات، فیلتر کربن پودری برای حذف کلر و مواد شیمیایی، فیلتر کربن بلاک برای حذف مواد جانبی کلر و طعم و بوی آب، فیلتر ممبران برای حذف املاح و سایر ناخالصی های باقی مانده در آب تا اندازه ی 0001/0 میکرون، فیلتر پست کربن برای تصفیه نهایی آب و فیلتر مینرال برای حفظ مواد معدنی مفید موجود در آب.

این دستگاه به دلیل ممبرانی که دارد قادر می باشد تا ریز ترین املاح آب را از بین ببرد. این کار باعث کاهش سختی آب می شود. دستگاه اسمز معکوس از قطعات دیگر مانند پمپ و مخزن نیز تشکیل شده است . بهترین دستگاه تصفیه آب در دنیا نوع اسمز معکوس می باشد.

آب تصفیه کن اولترافیلتراسیون

آب تصفیه کن اولترافیلتراسیون یک دستگاه کوچک و ارزان قیمت است و برای آب هایی مناسب می باشد که سختی آن کم و میزان رسوبات آن بیشتر است.تصفیه آب UF دستگاهی است برای حذف رسوبات و مواد شیمیایی آب اما به دلیل نداشتن فیلتر ممبران قادر به کاهش سختی آب و حذف املاح مانند روش اسمز معکوس نمی باشد. از مزایای این دستگاه هزینه ی تعمیرات و نگهداری پایین می باشد و برای افرادی مناسب است که می خواهند یک تصفیه آب ارزان قیمت برای حذف رسوبات آب منزل خود داشته باشند.

برندهای معتبر تصفیه آب

در حال حاضر نیز بهترین آب تصفیه کن های موجود در ایران تایوانی می باشند که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار پر فروش و پر طرفدارند. مینروا، سی سی کا و سافت واتر برند های معتبر تصفیه آب در ایران هستند که سابقه ی فعالیت مستمر در بازار داشته اند. دستگاه های تصفیه ساخت تایوان همیشه جزو بهترین آب تصفیه کن ها بوده اند.

شرکت مینروا فیلتر عرضه ی انحصاری این برند در ایران را عهده دار است که انواع مدل های 6 الی8 مرحله ای آن را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش عرضه می کند. برند مینروا در چند سال گذشته بهترین برند دستگاه تصفیه آب بوده است که علت داشتن خدمات بسیار عالی و ارزنده و هم چنین قطعات تایوانی با کیفیت توانست رضایت مشتریان خود را دریافت کند.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر

این شرکت نمایندگی رسمی و معتبر آب تصفیه کن های تایوانی در ایران می باشد که فعالیت بیش از یک دهه در امر فروش و واردات برند های مطرح دنیا است .جهت خرید بهترین برند های تصفیه آب می توانید به مرکز خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر مراجعه نمایید دستگاه های تصفیه آب این مجموعه دارای گارانتی یک ساله و همراه با خدمات پس از فروش مناسب هستند و ارسال و نصب دستگاه نیز رایگان می باشد. همین حالا می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به سایت مینروا فیلتر مراجعه و در کوتاه ترین زمان به صورت آنلاین آن را سفارش دهید. شما می توانید برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب به فروشگاه اینترنتی مینروا فیلتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید. مشاوران و کارشناسان این مجموعه در تمام ساعات روز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره خرید بهترین مارک تصفیه آب به شما عزیزان می باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید