سرهنگ راستی خبر داد

انهدام پاتوق ۵ شرور در شمال شهر تهران

    کد خبر :667925

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و انهدام پاتوق تعدادی شرور در شمال شهر تهران، خبر داد و گفت: در این عملیات پنج شرور سابقه دار دستگیر شدند.

 

سرهنگ سعید راستی در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت شکایت‌های مردمی در خصوص حضور تعدادی افراد شرور در یک واحد مسکونی در حوالی میدان ونک و ایجاد نا امنی در منطقه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که فردی محل مسکونی اش را در اختیار تعدادی افراد شرور سابقه دار قرار داده است و رفت و آمدهای افراد غریبه در ساعت‌های مختلف شبانه روز و سر و صدای آنان امنیت ساختمان و محله را برهم زنده است.

 

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، گفت: تیم‌های مختلف این مرکز، پاتوق متهمان را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند و رفت و آمد آنان را تحت کنترل خود در آوردند.

 

وی گفت: مراقبت‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دو تیم از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت برای دستگیری متهمان به مخفیگاه آنان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی پنج شرور سابقه دار را در این محل دستگیر کنند.

 

به گزارش مهر ،راستی با بیان اینکه، متهمان دستگیر شده از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و در سوابق خود جرایمی همچون، اخلال در نظم عمومی، سرقت مقرون به آزار، قمه کشی، نزاع دسته جمعی و… دیده می‌شود، خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد شرور تعدادی سلاح سرد کشف شد.

 

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه این مکان به پاتوقی برای مجرمان فراری تبدیل شده بود و دو تن از افراد دستگیر شده از اراذل تحت تعقیب این پلیس بوده، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید