انفجار کپسول گاز در ساختمان دو طبقه قدیمی در تهران

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۲
    کد خبر :550170

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار کپسول گاز و تخریب ساختمانی با شش نفر ساکن خبر داد.

سیدجلال ملکی  درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ٢٠ و ٢۶ دقیقه امروز یک مورد حادثه انفجار ساختمان به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه واقع در محله پامنار اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی بود که طبقه همکف آن انباری برای نگهداری لوازم یدکی و طبقه دیگر محل استراحت شش کارگر تبعه افغانستان بین ٢٠ تا ٣٠ ساله بود.

وی ادامه داد: این افراد در حال پخت غذا بودند که کپسول گاز ٩ کیلویی که از آن استفاده می‌کردند منفجر شده و پس از آن بخشی از سقف و دیواره‌های طبقه دوم تخریب می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که این انفجار موجب وقوع آتش سوزی نشده بود، گفت: در حالی که این انفجار موجب ایجاد آتش سوزی نشده بود اما حرارت انفجار اولیه موجب ایجاد مصدومیت برای چهار نفر از این کارگران شده بود که حال دو نفر از آنها وخیم‌تر از دیگران بود، از همین جهت این افراد پس از حضور اورژانس در محل حادثه برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با جست و جوی محل حادثه از نبود فرد دیگری زیر آوار ناشی از آنجا اطمینان حاصل کردند.

به گفته وی این عملیات ساعت ٢١ و ١٢ دقیقه به پایان رسید و آتش نشانان به ایستگاه خود بازگشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید