انضباط‌بخشی در چهارراه ولی‌عصر(عج) دائمی شد/ کوچ دست‌فروشان به بازارچه‌های رسمی

    کد خبر :566089

شهردار ناحیه یک منطقه 11 تهران با تأکید بر اینکه طرح انضباط‌بخشی در چهارراه ولی‌عصر(عج) به صورت پایدار اجرا می‌شود، گفت: دست‌‌فروشان نیازمند پس از معرفی به شرکت ساماندهی مشاغل در بازارچه‌های رسمی فعالیت می‌کنند.

علی‌اصغر طاهری، شهردار ناحیه یک منطقه 11 تهران  درباره ساماندهی دست‌فروشان در محدوده چهارراه ولی‌عصر(عج) و تئاتر شهر اظهار داشت: در گذشته به صورت موقت ساماندهی دست‌فروشان در این محدوده انجام می‌گرفت ولی از ماه گذشته بنا بر دستور شورای تأمین انضباط‌بخشی در محدوده چهارراه ولی‌عصر(عج) اجرا شده است.

وی افزود: طرحی که اکنون اجرا می‌شود انضباط‌بخشی است و به صورت پایدار و نه موقت اجرایی شده است که برای پیشگیری از آسیب به دست‌فروشان تلاش شده تمهیداتی در این زمینه در نظر گرفته شود و بر همین اساس افراد نیازمند که محدودیت داشته باشند و یا دچار معلولیت جسمی بوده یا سرپرست خانواده هستند در صورت ارائه اسناد قرار شده است که به شرکت ساماندهی معرفی و در بازارچه‌های رسمی شهری فعالیت کنند.

به گزارش فارس،طاهری ادامه داد: البته بازارچه رسمی شهری در محدوده منطقه 11 وجود ندارد و این افراد به مناطق دیگر همچون منطقه 4 و 5 ارجاع داده می‌شود. در سال گذشته دو منطقه در محدوده چهارراه ولی‌عصر (عج) در نظر گرفته شد که دست‌فروشان استقبال کمی از این موضوع داشتند.

شهردار ناحیه یک منطقه 11 تهران خاطرنشان کرد: طرح انضباط‌بخشی در این محدوده به دلیل مشکلات امنیتی، شهری و اعتراض شهروندان و کسبه اجرایی شده و به صورت پایدار انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید