انحلال پیکان ضربه بزرگی به والیبال وارد خواهد کرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۰۴
    کد خبر :601380

سرمربی تیم والیبال پیکان ضمن انتقاد از تیم شهرداری ارومیه برای جذب جواد کریمی، گفت: انحلال پیکان ضربه بزرگی به والیبال ایران وارد خواهد کرد.

محمد ترکاشوند در گفتگو با مهر درباره وضعیت تیم والیبال پیکان و عدم شروع تمرینات به دلیل رای کمیته انضباطی گفت: متاسفانه به دلیل رای کمیته انضباطی شرایط تیم خوب نیست. مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند تمرینات آغاز نشود تا تکلیف رای استیناف مشخص شود. منتظر رای هستیم. جواد کریمی قرارداد دو ساله با باشگاه پیکان داشته است و نباید با شهرداری ارومیه قرارداد می بست. رای کمیته انضباطی درست نبود.

سرمربی تیم والیبال پیکان افزود: مسئولان باشگاه منتظر رای استیناف هستند و اگر رای صادره به نفع باشگاه پیکان نشود این تیم منحل خواهد شد. طبق برنامه ریزی باید از روز شنبه تمرینات را آغاز می‌کردیم اما به دلیل بروز چنین مشکلاتی اجازه تمرین نداریم. ان شاءالله هرچه سریع تر این مشکلات حل شود. با چند بازیکن قرارداد بسته‌ایم. امیدوارم تیم حفظ و باشگاه پپیکان که یکی از پر افتخارترین تیم‌های ایران است اعلام انحلال نکند چراکه ضربه بزرگی به والیبال وارد خواهد شد، این باشگاه بازیکنان بزرگی را به والیبال معرفی کرده است. در هرده سنی ۷۰ درصد بازیکنان حاصل باشگاه پیکان هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به خدمات زیادی که باشگاه پیکان داشته این انتظار از فدراسیون والیبال می رود که رای عادلانه ای صادر کند. شهرداری ارومیه با بازیکنی وارد مذاکره شد که قرارداد دو سال داشته است. با تمام احترامی که برای این باشگاه قائل هستم ولی کارشان اصلا حرفه ای نبوده است. من هیچ گاه به خودم این اجازه را نمی‌دهم با بازیکنی وارد مذاکره شوم که قرارداد دو سال دارد با هدف اینکه بخواهم تیم حریف را تضعیف کنم. این کار غیراخلاقی است.

ترکاشوند ادامه داد: هیچ باشگاهی نباید چنین کاری کند مگر اینکه بازیکنان رضایت نامه داشته باشد. کریمی بازیکن پیکان بوده و روی این بازیکن سرمایه گذاری شده است، این بازیکن پخته تحویل تیم ملی شده است.

وی درباره اینکه جواد کریمی چرا چنین کاری انجام داده است؟ گفت: طبق صحبت های کریمی، او در رودربایستی و تعارف قرار گرفته است و مسئولان قول داده بودن که رضایت نامه را از پیکان دریافت کنند. این صحبت های کریمی است. ما نیز باید حواسمان کمی بیش تر جمع باشد. کسانی که با تجربه تر هستند نباید کار غیر اخلاقی انجام دهند.

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که در صورت انحلال تیم تکلیف سایر بازیکنان جوان چه می‌شود؟ گفت: بازیکنان گناهی نکرده اند ولی باشگاه تصمیم خود را گرفته و از این تصمیم نیز کوتاه نخواهد آمد. امیدوارم این اتفاق ختم به خیر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید