انتقال «رونالدو» به یووه انتقال موفقی نبود!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۰۲
    کد خبر :346177

مدیر مارکتینگ و برنامه‏‎ریزی باشگاه فوتبال بایرن مونیخ معتقد است انتقال کریس رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس انتقال موفقی نبوده و بایرن هرگز حاضر به خرید چنین بازیکنی نیست.

به گزارش مهر، در تابستان جاری یکی از بزرگ‏ترین و البته غیرقابل پیش‏‌بینی‎ترین انتقالات دنیای فوتبال رخ داد و کریستیانو رونالدو خیلی ناگهانی از تیم فوتبال رئال مادرید به یوونتوس منتقل شد. این انتقال خیلی‎ها را به وجد آورد، اما باید دید از نظر بزرگان دنیای فوتبال رفتن کریس به یووه چه معنایی دارد.

برای مثال باشگاه بایرن مونیخ آلمان ارزیابی‎ای خاص درباره انتقال رونالدو به یووه داشته است. مدیر مارکتینگ و برنامه‎‏ریزی این تیم، یورگ واکر، مدعی شده حتی اگر شرایط فراهم بود هم او و باشگاه آلمانی حاضر نبودند ستاره پرتغالی را جذب کنند.

واکر در این باره این چنین گفت: از نظر مارکتینگ این انتقال انتقالی موفق نیست، شاید در باشگاه‎های دیگر این انتقال موفق باشد، اما برای بایرن مونیخ این طور نیست. به این دلیل که ما معتقدیم برند یک فوتبالیست هرگز نمی‎تواند باارزش‎تر از برند باشگاه باشد.

او در ادامه گفت: کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس رفت، اما این انتقال هرگز نمی‌‏توانست در بایرن مونیخ انجام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید