انتقاد تند پاشازاده از مسئولان گل گهر/کدام کرونایی؟ کمی شخصیت داشته باشید

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴
    کد خبر :732191

مهدی پاشازاده درباره شکست ۴ بر ۲ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: تیم از لحاظ روانی و بدنی خیلی عقب است. نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این تیم افتاده و با مشکلات زیادی مواجه هستیم. بینی مرتضی غلامعلی‌تبار شکسته بود و دو بازیکن دیگر هم محروم بودند. حسین مالکی و گادرانی هم به مصدومان ما اضافه شدند و پیش از چنین دیداری، این همه تلفات دادیم.

وی با بیان اینکه تیمش مدافع وسط دیگری نداشت، اظهار داشت: مجبور شدیم حامد محمودی که چند هفته پیش می‌خواست با باشگاه تسویه حساب کند و از شاهین جدا شود، را از خانه بیاوریم و در زمین بگذاریم. بازیکن ما در ثانیه ۲۰ سرش را پایین آورد و نمی‌دانم چگونه وقتی سر بازیکن پایین است، پنالتی رخ می‌دهد. در گل دوم هم دروازه‌بان ما باید از دروازه خارج می‌شد که این کار را نکرد و مهاجم حریف گل دوم را زد. تا دقیقه ۵، دو گل به گل‌گهر هدیه دادیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با انتقاد از قضاوت حمید حاج‌ملک در این مسابقه تصریح کرد: داوری خیلی ما را اذیت کرد. پیش از اعلام پنالتی برای گل‌گهر، بازیکن این تیم در آفساید بود و نمی‌دانم چرا برنامه‌های تلویزیونی این صحنه را پخش نکردند. مهاجم حریف سپس خودش را به بازیکن من زد و پنالتی گرفت. از جمعه شب تا حالا شاکی هستم و فقط حرص می‌خورم.

پاشازاده با گلایه از کارشناسان داوری گفت: کسانی که صحنه‌های بازی را به عنوان داور، کارشناسی می‌کنند، بدانند همه بازیکنان و مربیان داوری خوانده‌اند و ما در آلمان کلاس داوری هم داشتیم. داور باید فوتبال بازی کرده باشد، وگرنه بازیکن داوری را بلد است. اتفاقات خیلی ضد و نقیض شده است.

وی با اشاره به اتفاقات داوری دیدار تیم سابق خود در لیگ دسته اول فوتبال خاطرنشان کرد: هفته گذشته در دیدار سپیدرود و گل ریحان، بازیکن توپ را با دست زد که فنایی گفت من (بازی را) نمی‌بینم. اگر نمی‌بینید، چرا کارشناسی می‌کنید؟ اگر کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد، نباید آن را بپذیرد. حواس داور به تعویض بود که اوت را انداختند و بعد آفساید رخ داد. دیگر نمی‌دانم چه بگویم. شرایط خیلی بد است و همه دور هم جمع می‌شوند که چه تیمی بماند و کدام تیم برود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه شب مسابقه اعلام شد ۱۲ نفر از اعضای تیم گل‌گهر به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: این هم کار خیلی بد و کثیفی بود که شروع کردند. کدام ۱۲ نفر کرونا گرفتند؟ قبلاً باید با مسائلی چون ناداوری، دلالی و جادوگری مبارزه می‌کردیم و حالا هم کرونا بهانه همه شده است. به هر کسی دست می‌زنیم می‌گوید کرونا دارم. کمی شخصیت داشته باشید. نوش جان‌تان که بردید! بضاعت من همین بود و زورم نمی‌رسید. اعضای تیم ما به ۲۰ نفر هم نرسید و ۱۴ ساعت در راه بودیم. با این شرایط به سیرجان آمدیم تا بازی کنیم، اما برخی می‌گفتند بازی برگزار نمی‌شود و تمرکز تیم ما را به هم ریختند.

به گزارش تسنیم ،پاشازاده با گلایه دوباره از پنالتی اعلام شده در دقیقه ۶۳ به سود شاگردان مجید جلالی گفت: داور یک پنالتی در نیمه دوم به آنها داد و این پنالتی هدیه صد درصدی داور بود. حاضرم درباره این پنالتی با هر کسی بحث کنم. متاسفانه همه با هم و حتی با کسی که در تلویزیون است، هماهنگ هستند. این فوتبال را تعطیل کنید و بگویید ما تشخیص می‌دهیم چه نتیجه‌ای رقم بخورد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید