انتقاد تند میرسلیم از دولت روحانی

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۳۱
    کد خبر :847352
انتقاد تند میرسلیم از دولت روحانی

عضو کمیسیون اصل نود با بیان اینکه تحریم‌ها بر بی‌کفایتی دولت تدبیر سوار شد، گفت: راهکار دولت سیزدهم در به ثمر رساندن اقتصاد مقاومتی، مشروط به نتیجه‌بخش بودن مذاکرات نیست.

مصطفی آقا میرسلیم در پاسخ به این سوال که چرا اصلاح طلبان به دنبال القای توافق دولت رئیسی با غرب هستند، گفت: دولت قبلی راه نجات کشور را در مذاکره با بیگانکان می‌پنداشت؛ امروز نیز همان فکر را دارند، اصلاح طلبان هر حرکتی را ادامۀ فرآیند مذاکرات تلقی می‌کنند تا به مردم القا کنند راهی که آن‌ها مد نظر داشتند درست بوده و چاره‌ای جز تسلیم در مقابل بیگانگان در مذاکرات نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مشکلات ارزی و اقتصادی واقعیتی غیر قابل انکار است که نتیجۀ بی‌کفایتی دولت قبل و عدم خودباوری آن‌ها و عدم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است. البته تحریم‌ها بر بی‌کفایتی دولت تدبیر سوار شد و آثار بی‌کفایتی دولت را تشدید کرد. راه کار دولت سیزدهم در به ثمر رساندن اقتصاد مقاومتی، مشروط به نتیجه بخش بودن مذاکرات نیست.

وی در واکنش به تلاش اصلاح طلبان برای گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات با غرب گفت: این تلاش برای موجه جلوه دادن اقدامات نادرست و فرصت سوزی‌های آن‌ها است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه باطل بودن سازوکار دولت تدبیر برای مذاکره با غرب اثبات شده است، گفت: دولت سیزدهم برای استیفای حقوق مردم آنچه لازم است از موضع عزت و اقتدار انجام خواهد داد.

میرسلیم تصریح کرد: هرگونه تعامل با ۵+۱ منوط به این است که استقلال جمهوری اسلامی ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای محترم شمرده شود و موضوع دیگری با آن گره نخورد. قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست و اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی واقعیتی است که ۵+۱ باید بپذیرند.

به گزارش مهر، نماینده مردم تهران تاکید کرد: مدیریت اصلاح طلبان مشکلات متعددی برای مردم شریف ایران ایجاد کرده است لذا هیچ آبرویی برایشان باقی نمانده است و حیات سیاسی آن‌ها منوط به تجدید نظر کامل و قطعی در بینش و روشی است که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم داشتند و بر آن مبنا مرتکب اشتباهات بسیار خسارت بار شدند، اشتباهاتی که ایجاب می‌کند در مواردی مسئولان آن مؤاخذه و محاکمه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید