انتشار کتاب تازه‌ای از غلامرضا سازگار

    کد خبر :63339

جدیدترین اثر غلامرضا سازگار با نام «نخل میثم ۶» منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، حجت‌الاسلام حسین فتحی مدیر موسسه هنر و ادبیات هلال با بیان اینکه مجلدات «نخل میثم» یکی از ماندگارترین آثار استاد غلامرضا سازگار است افزود: ششمین جلد از مجلدات «نخل میثم» که گردآوری آن در کارگروه کارشناسی این موسسه به پایان رسیده است همزمان با فرارسیدن ماه محرم چاپ و در سراسر کشور توزیع می‌شود.

او افزود: بسیاری از مخاطبان استاد غلامرضا سازگار را با مجلدات «نخل میثم» درک کرده‌اند. البته در سال‌های اخیر موسسه هنر و ادبیات هلال در راستای تحقق بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر گسترش شعر خوب توانسته است آثار متعددی چون مجلدات «صدف نبوت»، «یک ماه خون‌گرفته»، «بهار امامت»، «آتش مهر» و… از استاد سازگار را با حمایت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی برای مناسبت‌های گوناگون گردآوری و چاپ کند که از این میان می‌توان اشاره ویژه‌ای به کتاب «نخلستان» داشت.

فتحی با اشاره به اینکه کتاب «نخلستان» در واقع گزیده‌ای از مجلدات «نخل میثم» ۱ تا ۵ و برخی از کتاب‌های مناسبتی منتشرشده در موسسه هنر و ادبیات هلال است خاطرنشان کرد: این کتاب به همت استاد یوسفعلی میرشکاک که از فحول شعر امروز و از جمله صاحب‌نظران در این خصوص هست گردآوری شده است و علاقه‌مندان به آشنایی کامل با مجلدات «نخل میثم» می‌توانند با مطالعه کتاب‌های «نخلستان» و «نخل میثم ۶» تا حدود زیادی به این مهم دست یابند.

بر اساس این خبر، مخاطبان می‌توانند برای سفارش کتاب‌های «نخلستان» و «نخل میثم ۶» با شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۳۲۷۶۷ در ساعات ادرای تماس بگیرند و در هر نقطه از کشور کتاب را در محل مورد نظر خود دریافت کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت madayeh.com مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید