انتشار فراخوان عرضه بلوکهای مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس

    کد خبر :898134
انتشار فراخوان عرضه بلوکهای مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس

سازمان خصوصی سازی با صدور فراخوانی از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکتهای صاحب صلاحیت و با سابقه دعوت کرد جهت انجام مذاکره و ارائه پیشنهادهای خود در راستای واگذاری سهام مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سایت سازمان و یا دفتر بازاریابی و واگذاری بنگاههای این سازمان مراجعه و یا مکاتبه نمایند.

با پایان یافتن پذیره نویسی افزایش سرمایه دو شرکت فرهنگی، ورزشی استقلال و پرسپولیس، سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ عرضه رقابتی بلوک‌های مدیریتی این دو شرکت در فرابورس برگزار خواهد شد.

بر این اساس از همه اشخاص و شرکت‌های صاحب صلاحیت که متقاضی خرید بلوکهای مدیریتی این دو باشگاه هستند، دعوت می‌شود، برای مذاکره و اطلاع از جزئیات و شرایط به سایت سازمان خصوصی سازی مراجعه و یا با دفتر بازاریابی و واگذاری بنگاههای این سازمان تماس حاصل کنند.

رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی دارا بودن اهلیت و صلاحیت لازم برای مدیریت این دو باشگاه مردمی را از مهمترین شرایط خرید بلوک‌های مدیریتی این دو باشگاه اعلام کرد و تصویب هیئت واگذاری را شرط لازم برای عرضه دانست.

استقلال و پرسپولیس بعد از وعده‌های متعدد مسئولان در دوره‌های مختلف، بالاخره در روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ بورسی شدند و از این پس معاملات خرید سهام آنها بعد از ثبت افزایش سرمایه انجام شده و بازگشایی نماد بر روی تابلوی فرابورس صورت می‌گیرد. ضمن اینکه همه رویدادهای عمده و اطلاعات مالی این شرکت‌ها نیز روی سایت کدال افشا می‌شود.

به گزارش فارس، مطابق قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی، واگذاری سهام مدیریتی این دو شرکت نهایتاً بر اساس قیمت و شرایط تعیین شده توسط هیئت محترم واگذاری و با بررسی صلاحیتهای عمومی و تخصصی متقاضیان در چارچوب «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» صورت خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید