انتشار تصویر رندر شده نسل بعدی آیپد پرو اپل/ صفحه نمایشی با طراحی ناچ

    کد خبر :910582

اپل درصدد است بزودی تبلت آیپد پرو جدید خود را با چیپ M2 قدرتمند همراه سازد. این تبلت احتمالا پاییز امسال از راه خواهد رسید و از ویژگی‌های ظاهری نسبتا تغییریافته در مقایسه با نسل قبل برخوردار است.

بازتاب- آیپد پرو نسل بعدی طبق تصاویر رندر تازه انتشاریافته در عقب ماژول دوربین مربعی با سه حسگر دارد که فلاش LED هم کنار آنها به چشم می‌خورد. در بخش نمایشگر یک طراحی ناچ هم اضافه شده و شباهتی به مک بوک پروهای نسل فعلی دارد.

در چهار طرح بیش از چهار اسپیکر استریو تعبیه شده و خبری از پورت USB-C نیست و باید به همان کانکتور لایتینگ همیشگی بسنده کرد. اگر اپل پردازنده M2 را در این مدل تعبیه کند، باید انتظار عملکرد بالاتری داشت. گفته شده دستگاه از شارژر MagSafe برخوردار است. چیپست M2 یک پردازنده هشت هسته‌ای بوده که نسبت به M1 یک چیپ 4 نانومتری است و در کنار  آن چیپ 6 هسته‌ای قرار دارد.

البته نتایج عملکرد این چیپست مشخص نشده و دقیقا اطلاعاتی از آن وجود نیست. بنابراین نمی‌دانیم چه ویژگی‌هایی نسبت به مدل فعلی دارد. اما به طور حتم با چیپست سریع‌تر و قوی‌تر نسبت به نسل فعلی رو به رو هستیم.

مشخصات کلیدی نسل بعدی آیپد پرو اعلام نشد و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کوپرتینویی چه محصولی را برای معرفی ارائه خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید