انتشار تصویری از غول اندرویدی شیائومی/ Xiaomi 12 Ultra یک پرچمدار تمام عیار

    کد خبر :917042

گوشی Xiaomi 12 Ultra تاکنون اطلاعات مختلفی درباره آن منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب برند چینی نرسیده است. حال به تازگی تصاویر زنده دستگاه قبل از رونمایی در روزهای آینده منتشر شد.

بازتاب- یک منبع شناخته شده با نام مستعار Digital Chat Station گزارش داده که Xiaomi 12 Ultra یک گوشی هوشمند منحصر به فرد خواهد بود، همانطور که قبلاً ذکر شد، نه تنها از نظر متریال بلکه مشخصات سخت افزاری خیره کننده دارد.

این افشاگر تصریح کرد که شیائومی 12 اولترا به سنسور تصویر با فرمت اپتیکال حدود یک اینچ، صفحه نمایش سامسونگ با نرخ نوسازی 165 هرتز، پشتیبانی از شارژ 200 وات و شارژ سریع بی سیم 100 واتی مجهز است.

شیائومی 12 اولترا از نظر قابلیت عکس و فیلم، سیستم پردازش تصویر جدیدی را نیز دریافت خواهد کرد که به طور مشترک توسط لایکا و شیائومی توسعه داده شده است. پیش از این، شرکت قبلاً تأیید کرده بود که به دنبال ارائه محصولی بزرگ است.

برای دستیابی به هدف مشترک خود، علاوه بر همکاری چین و آلمان، لایکا نیز به طور ویژه تیمی از مهندسان را به پکن اعزام کرده است تا همراه مهندسان شیائومی کار کنند و اشکال‌زدایی عمیق مشترک را انجام دهند. علاوه بر این، پرچمدار رده بالا مجهز به آخرین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید