انتشار تصاویر رندر شده از نسل بعدی آیفون اقتصادی اپل

  • آرشیو
  • یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۰۰
    کد خبر :844691

اپل در نظر دارد بزودی نسل جدید آیفون اقتصادی خود را تحت عنوان آیفون SE 3 معرفی کند. تاکنون دو نسل این گوشی را با مشخصاتی مناسب و قیمتی اقتصادی در میان آیفون‌ها شاهد بودیم و حال باید شاهد نسل بعدی باشیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–پیشتر گزارش داده بودیم که اپل نسخه جدید اسمارتفون خود را در سال 2022 عرضه می‌کند. شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند ممکن است از چیپست Apple A14 Bionic استفاده کند و از طراحی آشنا برخوردار باشد. در حال حاضر، یک گزارش جدید نشان داده که iPhone SE 3 ارزان‌ترین iPhone 5G خواهد بود. علاوه بر این، رندرهای مفهومی گوشی هوشمند نیز به بیرون درز کرد.

به گفته تحلیلگر محبوب اپل، مینگ چی کو ، iPhone SE 3 یک تلفن هوشمند 5G خواهد بود و ارزان‌ترین دستگاه 5G اپل در سال آینده است. گفته می‌شود که حتی ارزان‌تر از Apple آیفون 12 مینی موجود است.

به طور قابل توجهی، به نظر می‌رسد که در رنگ‌های مختلف عرضه شود و تصاویر رندر ارائه شده برای ما طراحی نهایی آن را آشکار می‌کند. این گوشی در رنگ‌های قرمز ، نارنجی ، سبز ، زرد، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

اپل می‌خواهد نسل بعدی آیفون SE را در رنگ‌های متنوع عرضه دارد و با افزوده ویژگی‌های جدید خواهد توانست نظر علاقمندان را جلب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید