انتشار اولین اطلاعات از سری گلکسی اس 24 سامسونگ

    کد خبر :1024725
انتشار اولین اطلاعات از سری گلکسی اس 24 سامسونگ

سامسونگ در نظر دارد  اوایل سال 2024 نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود را تحت عنوان سری گلکسی اس 24 معرفی کند. تاکنون شایعاتی منتشر شده و اکنون اولین اطلاعات سخت افزاری این گوشی جدید فاش شده است.

بازتاب-سری گلکسی اس 24 سامسونگ که قرار است چند ماه دیگر عرضه شود، توجه زیادی را به خود جلب کرد. پیش از عرضه، افشاگر محبوب @OnLeaks رندرهای باکیفیتی از نسخه ساده این سری یعنی Galaxy S24 ارائه کرده که جزئیات کلیدی دستگاه را فاش می‌کند. طراحی گلکسی اس 24 تغییرات قابل توجهی را به نمایش می‌گذارد. در حالی که صفحه نمایش جلویی تخت 6.17 اینچی است، فریم‌های جانبی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده‌اند.

این گوشی اکنون دارای طراحی قاب تخت بوده که از لبه‌های گرد فاصله داشته و گوشه گردی دارد. انتظار می‌رود این تغییر در طراحی احساس متمایز در دست ایجاد کند که ممکن است نظرات متفاوتی را در بین کاربران برانگیزد. یکی از تغییرات قابل توجه طراحی، گنجاندن یک آنتن UWB (با باند فوق العاده) در بخش جانبی است که اولین بار برای سری گلکسی سامسونگ تعبیه شد.

از نظر ابعاد، گلکسی اس 24 در مقایسه با نسل قبلی خود کمی بلندتر و عرض کمتری دارد و ابعاد آن تقریباً 147 در 70.5 در 7.6 میلی متر است. با وجود این تغییرات، فاکتور شکل کلی ثابت باقی می‌ماند. پنل عقب گوشی با گلکسی اس 23 تداوم دارد و سه دوربین به صورت جداگانه از قاب بیرون زده و با فلاش LED همراه است. رندرها نمایانگر یک روکش مات نرم برای پنل پشتی هستند که حس لامسه گوشی را افزایش می‌دهد.

گلکسی اس 24

در مورد مشخصات، انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 دارای صفحه نمایش 6.17 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پنل دینامیک AMOLED، پشتیبانی از HDR10+ و محافظ گوریلا گلس باشد. این گوشی احتمالا از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 برای گلکسی استفاده کند که نویدبخش عملکرد بهبود یافته است.

این دستگاه دارای سیستم دوربین عقب سه گانه با بهبودهای نرم افزاری و سخت افزاری احتمالی است. پیش بینی می‌شود باتری این گوشی بین 3900 میلی آمپرساعت تا 4000 میلی آمپر ساعت قرار گیرد که مطابق با نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 23 است.

هنگامی که دستگاه گواهی‌های مربوطه را دریافت کرد و از کنسول‌های نرم افزاری مانند Geekbench و Google Play عبور کرد، در آینده نزدیک باید جزئیات بیشتری در مورد Galaxy S24 دریافت کنیم. در سوی دیگر گلکسی اس 24 پلاس نیز به لطف @OnLeaks در رندرهایی با قاب مسطح مشابه رویت شده است. گفته می‌شود این مدل شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با پنل AMOLED، ابعاد 158.5 در75.9 در 7.75 میلی متر و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی خواهد شد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. امیر همتی گفت:
    موافقم ۳
    مخالفم ۲

    از آنجایی که نظر به کیفیت، ظرفیت و قیمت نجومی اس ۲۳ به استقبال مشتریان روبرو نشد، اینکه دیده می شود موقعیت فلاش تغییر نکرده احتمالا سامسونگ روی قطعات اس ۲۳ یکسری تغییرات رو شاید ایجاد کرده و دوباره بنام اس ۲۴ وارد بازار خواهد کرد.
    که بعد از تحقیقات و مو شکافی درباره بُرد اصلی این گوشی اگر این شایعات به اثبات برسد بازار سامسونگ دیگر از دست خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید