انتشار اطلاعات تکمیلی از کیا ریو مدل 2019

  • خودرو
  • جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸
    کد خبر :407427

کیا در استرالیا به طور رسمی قیمت و جزئیات طیف مدل های به روز شده ریو 2019 را منتشر کرد که با قیمت پایه 16990 دلار به فروش می رسد.

نسخه های Si و SLi کنونی این خودرو با اسپرت و GT لاین جایگزین شده اند در حالی که نسخه S پایه آن بی تغییر مانده است.

ویژگی های استاندارد در ریو S شامل سنسورهای پارک عقب، دوربین دید پشت، دو قفل صندلی کودک Isofix، سیستم صوتی شش بلندگو، نمایشگر لمسی 7.0 اینچی سیستم سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو است.

همچنان خبری از ویژگی های ایمنی اکتیو همچون AEB و هشدار تغییر مسیر در مدل پایه این خودرو نیز اگرچه این مدل با شش کیسه هوا و ABS و ESC نیز ارائه می شود.

نیروی این خودرو همچنان از موتور 1.4 لیتری دمش طبیعی چهار سیلندر بنزینی با قدرت 74 کیلووات و گشتاور 133 نینوتون متر تامین می شود که به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک چهار سرعته متصل می شود.

مدل اسپرت این خودرو با قیمت 17990 دلار از کروز کنترل، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، تریم چرمی برای فرمان و اهرم دنده و آینه های تاشوی برقی بهره می برد.

مدل اسپرت این خودرو برای اولین بار دارای آپشن گیربکس اتوماتیک شش سرعته برای موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر است.

و در نهایت، مدل GT لاین جدید این خودرو با قیمت 21990 دلار عرضه می شود. از به روز رسانی های قابل توجه در این مدل می توان به موتور 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر بنزینی با قدرت 88 کیلووات و گشتاور 172 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته به همراه بسته ارتقایی بدنه GT لاین، LEDهای دید در روز و چراغ های عقب و مه شکن های LED اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید