انتشار اطلاعاتی درباره کنسول PS5 Pro سونی/عرضه در سال 2023 یا 2024

    کد خبر :913767

شایعات مربوط به PS5 Pro در چند هفته گذشته دور اینترنت را در بر گرفته است و به نظر می‌رسد که جدیدترین موج شایعات از یک منبع تقریباً بعید آمده است. TCL، یک تولید کننده فناوری مصرف کننده، در کنفرانس اخیر ادعا کرد که PS5 Pro و همچنین Xbox Series X Pro ممکن است در سال 2023-2024 عرضه شوند.

بازتاب-  نه سونی و نه مایکروسافت اطلاعاتی درباره کنسول‌های میان نسلی خود ارائه ندادند، اما TCL ادعا می‌کند که این کنسول‌های جدید دارای قابلیت‌هایی مانند توانایی خروجی وضوح 8K تا 120 هرتز هستند. برای تکرار، هیچ یک از سازنده‌های کنسول تایید نکرده‌اند که توسعه کنسول‌های جدید در حال انجام است، اما به طور معمول، بازنگری سخت‌افزاری درست در زمانی اتفاق می‌افتد که TCL در کنفرانس ادعا می‌کند.

پلی استیشن 4 پرو و ​​همچنین اسلیم تقریباً 3 سال (2016) پس از عرضه پلی استیشن 4 اصلی (2013) عرضه شدند. به همین دلیل است که جدول زمانی 2023-24 برای یک نسخه با قدرت بالاتر از کنسول‌های نسل بعدی کاملاً غیرعادی به نظر نمی‌رسد.

سونی اکنون در حال ارائه پلی استیشن پلاس جدید است که اخیراً در بازارهای منتخب آسیایی از جمله هنگ کنگ، اندونزی و سنگاپور ارائه شد. این سرویس در لانچ کمی مشکل داشته است زیرا پلی استیشن ادعا می‌کند که یک خطای فنی باعث قیمت گذاری نادرست جهت ارتقا شد.

TCL ادعا کرده که کنسول‌های جدید دارای پردازنده گرافیکی RX7700XT با قابلیت 2160p @ 60-120 هرتز و همچنین UHD-8K @ 60-120 هرتز هستند. اینها ادعاهای بسیار جسورانه‌ای محسوب می‌شوند، اما از آنجایی که کنسول‌ها در حال حاضر قادر به عملکرد مشابه در 4K هستند، یک نوع Pro از کنسول های مذکور احتمالاً بیشتر از مدل اصلی عملکرد قوی خواهد داشت.

مشخص نیست سونی و مایکروسافت در چه تاریخی کنسول‌های میان نسل خود را معرفی خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید