انبار بزرگ دستکش های لاتکس در خاوران لو رفت

    کد خبر :694496

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب یک انبار بزرگ در حوالی خیابان خاوران و کشف بیش از ۷۰۰ هزار دستکش لاتکس به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یعقوبعلی رجبیان، اظهار داشت: روز گذشته گزارشی مبنی بر اینکه مالک انباری در حوالی خیابان خاوران مقادیر زیادی اقلام بهداشتی جمع آوری کرده است و با قیمت‌های غیر واقعی به بازار مصرف توزیع می‌کند، تیمی از مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و با رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که این خبر صحت دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، این انبار فاقد مجوز نگهداری اقلام بهداشتی است، گفت: دستور بازداشت متهم و بررسی داخل انبار از مرجع قضائی اخذ شد.

وی افزود: تیمی از مأموران با هماهنگی مقام قضائی، به انبار مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از این محل ۷۰۰ هزار دستکش لاتکس و مقادیری لوازم و ادوات برای ساخت و تولید مواد ضد عفونی کشف کنند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مالک انبار دستگیر شد، اعلام کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: انباری مذکور با دستور قضائی پلمب و متهم روانه دادسرا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید