امیری: تغییر در انجمن تیراندازی معلولان نباید قبل از پاراآسیایی رخ می‌داد/ به خاطر تغییر الله‌کرم، استعفا ندادم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲
    کد خبر :291672

سرمربی مستعفی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تصمیمی که گرفتم، به دلیل ایجاد تغییرات در انجمن تیراندازی بود و ربطی به رفتن شخص خانم الله‌کرم نداشت.

حسین امیری در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود به دلیل حضور یوسف آجرلو در انجمن تیراندازی معلولن از سمتش استعفا کرده، اظهار داشت: در سال 2003 که من در تیم ملی بودم، آجرلو مربی ما بود. زمانی که او از تیم ملی جدا شد، این اتفاق به ملی‌پوشانی که در اردو بودند، ضربه زد و همه نفرات با اُفت زیادی مواجه شدند.

وی افزود: من با استفاده از همین تجربه‌ای که داشتم، به گلشنی مسئول فنی وقت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفتم که تغییرات در رأس انجمن به پس از بازی‌های پاراآسیایی 2018 موکول شود، اما این اتفاق رخ نداد. من زمانی این حرف را به گلشنی زدم که زمزمه تغییرات شنیده می‌شد و نمی‌خواستم اتفاقات تلخ سال 2003 تکرار شود.

سرمربی مستعفی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ادامه داد: متاسفانه عنوان شد که من به دلیل تغییر خانم الله‌کرم به عنوان رئیس انجمن تیراندازی، قهر کرده‌ام، در حالی که واقعاً چنین چیزی نیست. حتی الله‌کرم به من گفت که اگر استعفایم به خاطر جدایی او از انجمن است، این کار را نکنم، اما به او اطمینان دادم که اینگونه نیست.

به گزارش تسنیم ،امیری گفت: من هیچ مشکلی با آجرلو ندارم و معتقدم که تغییرات باید پس از بازی‌های پاراآسیایی صورت می‌گرفت تا مشکلی به وجود نیاید. به نظرم تغییرات در این مقطع زمانی خوب و نتیجه‌بخش نیست. من حتی قبل از پارالمپیک 2016 ریو به ملی‌پوشان گفتم که حتی اتومبیل و خانه خود را تغییر ندهند، چون اعتقاد دارم که چنین اتفاقاتی آن هم در آستانه رویدادهای بزرگی باعث رقم خوردن شرایط خوب نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید