امیرآبادی: ‌موضوع مسمومیت دانش‌آموزان قمی مشکوک است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۹:۵۹
    کد خبر :973610
امیرآبادی مسمومیت دانش‌آموزان قمی

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ‌گفت: وزیر آموزش و پرورش در تماس به من گفت علت مسمومیت دانش‌آموزان قمی حادثه مسمومیت گاز آمونیاک و سیستم گرمایشی مدارس است ولی مدیرکل آموزش و پرورش قم این موضوع را منتفی دانست.

احمد امیرآبادی با اشاره به آخرین وضعیت مسمومیت دانش‌آموزان دختر قمی اظهار داشت: تا امروز خبری درباره علت این حادثه اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان از بیمارستان مرخص شدند، افزود: مسئولین استان تلاش می‌کنند مسمومیت دانش‌آموزان دختر استان علت‌یابی کنند و علت اصلی این موضوع مشخص شود، نظر واحدی درباره علت این حادثه به دست نیامده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این سؤال مطرح می‌شود که چرا حادثه مسمومیت در دبیرستان‌های دخترانه استان اتفاق می‌افتد و این موضوع مشکوک است و باید بررسی‌های بیشتری انجام شود.

امیرآبادی عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش در تماس به من گفت علت مسمومیت دانش‌آموزان قمی حادثه مسمومیت گاز آمونیاک و سیستم گرمایشی مدارس است ولی مدیرکل آموزش و پرورش قم این موضوع را منتفی دانست.

وی با تأکید بر اینکه نظر قطعی درباره علت مسمومیت دانش‌آموزان دختر قمی مشخص نیست و بررسی‌های لازم در حال انجام است، تصریح کرد: آتش‌نشانی و پدافند غیرعامل جوانب دیگر را بررسی می‌کنند و فراجا و اطلاعات سپاه نیز کمیته مشترکی تشکیل داده‌اند تا به نتیجه برسند و به‌محض اینکه علت حادثه مشخص شود به مردم اطلاع می‌دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم اطلاعات درباره مسمومیت دانش‌آموزان دختر استان را از رسانه و خبرگزاری رسمی دریافت کنند و به شایعات رسانه‌های معاند توجه نکنند چون به‌دنبال این هستند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید