امیدوارم سرپرست جدید نگاه ویژه‌ای به کشتی بانوان داشته باشد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۲۱
    کد خبر :533124
کشتی بانوان

ملی پوش آلیش بانوان پس از قهرمانی در رقابت های قهرمانی کشور ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید فدراسیون به بخش بانوان توجه داشته باشد.

رقابت‌های قهرمانی کشور روز جمعه برگزار و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. زهرا یزدانی در وزن ۵۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی را به دست آورد. تیم ملی قرار است شهریور ماه در مسابقات قهرمانی جهان و مرداد ماه در مسابقات آسیایی شرکت کند که البته این اعزام در گرو تصمیم سرپرست جدید و وضعیت مالی فدراسیون است.

زهرا یزدانی در گفتگو با  مهر، درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور آلیش گفت: رقابت‌ها خوب بود و از سطح کیفی بالایی برخوردار بود. در مسابقه نیمه نهایی با یگانه غریب گشته کشتی گرفتم و با شکست او موفق شدم راهی فینال شوم.

ملی پوش کشتی آلیش بانوان در ادامه گفت: طبق قانون فدراسیون کشتی هر کشتی گیر در بخشی مقام آور باشد دیگر نمی‌تواند در بخش دیگر شرکت کند. به همین دلیل تمرکزم بر روی آلیش است و کلاسیک کار نمی‌کنم.

یزدانی تاکید کرد: سال گذشته به دلیل مشکلات مالی اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی لغو شد. در حال حاضر نیز منتظر هستیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و بعد از رفتن رئیس فدراسیون نیز دو سرپرست تغییر کرده است. امیدوارم سرپرست جدید نیز هوای کشتی بانوان را داشته باشد.

ملی پوش کشتی آلیش اظهار کرد: مسابقات جهانی شهریور ماه به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد. برنامه ریزی صورت گرفته در زمان سرپرستی بنی تمیم بود و حال باید منتظر نظر سرپرست جدید باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید