امیدوارم دبیر از بانوان حمایت کند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹
    کد خبر :577463

ملی پوش آلیش بانوان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی مهیا می کند گفت: علیرضا دبیر از جنس کشتی است و امیدوارم از بخش بانوان حمایت کند.

زهرا یزدانی در گفتگو با مهر پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: ابتدا انتخاب دبیر را به عنوان رئیس فدراسیون تبریک می گویم. از روسا و سرپرستان گذشته برای زحماتشان تشکر می‌کنم. دبیر از جنس کشتی است، ورزشکار المپیکی بوده، امیدوارم که شرایط ورزش زنان را درک کند، به پیشرفت ورزش بانوان کمک و از آنان حمایت کند. صمیمانه خوشحالیم که فردی رئیس فدراسیون شد که از جنس کشتی است و امیدوارم از بانوان کشتی گیر حمایت کند.

ملی پوش کشتی آلیش بانوان درباره اردوهای تیم ملی گفت: نخستین مرحله اردو از ۲۵ تیرماه آغاز و تا ۳ مرداد ادامه خواهد داشت. دو رویداد در پیش داریم، مسابقات جهانی داخل سالن مسابقه نخست است که شهریورماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اردوها قبل از انتخابات فدراسیون آغاز شده است و منتظریم تا ببینیم تصمیم جدید رئیس فدراسیون برای ادامه کار بانوان چگونه خواهد بود امیدواریم که حمایت شویم.

یزدانی افزود: کشتی بانوان در طی ۴-۵ سال گذشته روی کار آمده، فعالیتش را آغاز کرد و بر روی آن سرمایه گذاری شده است، حال زمان نتیجه گرفتن است. بانون کشتی گیر آلیش مدال طلای جهانی ندارند اما من به این تیم بسیار خوشبینم و می دانم که در صورت حمایت از این تیم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و در خوشبینانه ترین حالت ما ۶ طلای جهان را کسب خواهیم کرد. تیم خوبی داریم، کشتی گیران در شرایط خوب آمادگی بدنی قرار دارند. در حال حاضر اردوها در بیرجند زیر نظر ستاره اسماعیلی به عنوان سرمربی و آنا براتی به عنوان مربی در حال برگزاری است.

ملی پوش کشتی آلیش بانوان در پایان گفت: در طی ۴ سال فعالیتم در کشتی مریم منظمی به عنوان نایب رئیس حضور داشته است امیدوارم که همچنان در این سمت باقی بماند چرا که او به کشتی بانوان جانی دوباره بخشیده است. به هرحال انتخاب افراد به عهده رئیس فدراسیون است و ما امیدواریم منظمی در سمت خود باقی بماند چرا که او برای بانوان زحمت بسیاری کشیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید