امکان ثبت عکس و درج لوکیشن در سامانه ۱۳۷ ایجاد می‌شود

    کد خبر :629558

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: امکان ثبت عکس و درج لوکیشن در سامانه ۱۳۷ در آذر ماه ایجاد خواهد شد.

 

محمد فرجود  درباره ایجاد امکان افزودن عکس و درج لوکیشن در سامانه 137 توسط شهروندان اظهار کرد: اقداماتی که مد‌نظر بود به دلیل تغییراتی که بهره‌بردار درخواست داشت، به تعویق افتاد.

 

وی افزود: قرار بود امکان درج لوکیشن و بارگذاری عکس توسط شهروندان در سامانه 137 ایجاد شود همچنین موضوع دیگری که برای ما اهمیت داشت این بود که هرچه شهروندان در این سامانه ثبت می‌کنند به حساب شهروندی آنها متصل شود و قابل پیگیری باشد؛ در صورت راه‌اندازی این امکان، شهروندان برای پیگیری موضوعی که مد نظر دارند لازم نیست با سامانه 137 تماس بگیرند بلکه می‌توانند با مراجعه به حساب شهروندی از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 

به گزارش تسنیم،مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تصریح کرد: متصل شدن ثبت درخواست شهروندان به حساب شهروندی، سابقه شهروندان را نیز در سیستم ذخیره می‌کند و این موضوع نیز یکی دیگر از امکانات جدیدی است که رونمایی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امکانات جدید سامانه قرار بود اوایل پاییز راه‌اندازی شود اما امیدوارم تا پایان این فصل یعنی در ماه آذر این امر محقق شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید