امکان بوکمارک کردن توییت ها برای عموم کاربران توییتر ممکن شد

    کد خبر :234643

قابلیت بوکمارک کردن توییت ها پس از گذراندن دوره آزمایشی، بالاخره ساعاتی پیش برای عموم کاربران توییتر در سراسر دنیا منتشر شد تا روش جدیدی برای ذخیره توییت های مورد علاقه شان در اختیار داشته باشند.

تا پیش از این برای مرور دوباره یک توییت و این که راحت آن را پیدا کنید، حتما می بایست آن را لایک می کردید. اما حالا و به لطف بوکمارک قادرید بدون لایک کردن توییت ها هم آن ها را به یک فهرست مجزا بفرستید و هر زمان که خواستید مرورشان کنید.

تفاوت دیگر هم این است که بوکمارک ها فقط برای خودتان به نمایش در می آیند و دیگران به فهرست توییت های مورد علاقه تان دسترسی نخواهند داشت. خوشبختانه بوکمارک کردن توییت ها کار بسیار ساده ای است.

کافیست روی آیکن جدید بوکمارک در پایین هر توییت اشاره کرده تا بتوانید آن را به فهرستی مجزا از توییت ها بفرستید. همچنین در کنار این موضوع توییتر تغییراتی را هم در نحوه اشتراک گذاری توییت ها به وجود آورده. حالا به گزینه های اشتراک گذاری از طریق دایرکت، اشتراک گذاری در اپلیکیشن های دیگر و بوکمارک می توانید از یک جا دسترسی داشته باشید.

امکان بوکمارک کردن توییت ها از امروز برای اپلیکیشن های iOS، اندروید، Twitter Lite و نسخه تحت وب توییتر منتشر شده که می توانید همین حالا آن را امتحان کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید