امضا قرارداد امباپه با رئال

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴
    کد خبر :1053371
امضا قرارداد امباپه با رئال

مارکا در ادعایی جذاب و جنجالی مدعی شده که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، قراردادش با رئال مادرید برای فصل آینده را امضا کرده است.

رسانه مارکا مدعی شد کیلیان ام باپه دو هفته قبل و پیش از اینکه اعلام کند در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد، قراردادی ۵ ساله با رئال مادرید امضا کرده است. در روزهای اخیر، برخی سران پاری سن ژرمن جهت امضای قراردادی جدید، خواستار ملاقات با کیلیان ام باپه شده‌اند اما اطرافیان ام باپه ضمن تایید توافق این بازیکن با رئال مادرید، درخواست مذاکره پاریسی‌ها را رد کرده‌اند.

رئال مادرید برای جلوگیری از اعتراض پاری سن ژرمن به یوفا، در مهلت قانونی و طی اولین روزهای ژانویه ۲۰۲۴ با اطرافیان کیلیان ام باپه تماس گرفت تا از تصمیم این بازیکن برای ترک پاریس در انتهای فصل مطمئن شود؛ پس از دریافت تایید، سران لوس بلانکوس با در نظر گرفتن موارد توافق شده بین این باشگاه و ام باپه در می ۲۰۲۲، دور جدید مذاکرات را برای اوایل فوریه برنامه‌ریزی کردند تا به توافق کامل دست پیدا کنند.

همان طور که قبلا هم اعلام شده بود، رئال مادرید قرار است بر اساس استاندارهای خود، به ستاره فرانسوی حقوق بدهد و این یعنی کیلیان ام باپه با فاصله‌ای نه چندان زیاد با دیگر بازیکنان لوس بلانکوس، سالانه چیزی در حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو به طور خالص دریافت خواهد کرد. البته که بر اساس توافق قبلی، رئال مادرید قرار است مبلغی نزدیک به ۱۳۰ میلیون یورو به عنوان پاداش امضای قرارداد پنج ساله آن هم به صورت آزاد به ام باپه و اطرافیانش پرداخت کند که اگر این مبلغ را هم در نظر بگیریم و آن را بر تعداد سال‌های قرارداد ام باپه با کهکشانی‌ها تقسیم کنیم، دستمزد کلی او به ۵۰ میلیون یورو در سال هم نمی رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید