امروز ساعت ۱۱؛ رسیدگی به جنجالی‌ترین پرونده فوتبال ایران

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۹:۰۰
    کد خبر :708748

پس از ماجرا‌های پرحاشیه و بسیار جنجالی مربوط به دیدار سپاهان پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و اتفاقاتی که منجر به اعلام حکم اولیه کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی سه بر صفر پرسپولیسی‌ها و جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی سپاهان، باشگاه سپاهان در کمیته استیناف شکایت کرده و این کمیته نیز امروز به اعتراض این باشگاه رسیدگی خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها عقیده دارند حکم بدوی با توجه به مستندات و آیین نامه بازی ها، گزارش داور، ناظر بازی و همچنین فرماندهان نیروی انتظامی به درستی صادر شده است، اما سپاهانی‌ها نیز با استناد به برخی بند‌های برگزاری مسابقات به این رای اعتراض کرده اند.

بنا به اعتقاد سپاهانی ها، تاخیر این تیم در رسیدن به ورزشگاه به دلیل مسایلی بوده که خارج از اراده و کنترل مسئولان این تیم بوده و مسابقه با وجود تاخیر سپاهانی‌ها این مسابقه باید در ورزشگاه نقش جهان برگزاری می‌شده است.

از آنجایی که این رای تاثیر زیادی در سرنوشت لیگ برتر فوتبال ایران در این فصل دارد، اهمیت فوق العاده‌ای نیز برای هواداران این دو تیم و البته سایر تیم‌های لیگ برتری دارد و به همین دلیل پیش بینی می‌شود امروز و با حضور حداکثری خبرنگاران در اطراف ساختمان فدراسیون برگزار شود و به پایان برسد.

به گزارش فرارو،در جلسه امروز نمایندگان هر دو باشگاه به همراه اعضای کمیته استیناف حضور پیدا می‌کنند تا آخرین استماع و بررسی‌ها راجع به این پرونده جنجالی صورت بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید