امباپه هرگونه مذاکره با نمایندگان باشگاه الهلال را رد کرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰
    کد خبر :1011100
امباپه مذاکره باشگاه الهلال

روزنامه اکیپ فرانسه تایید می‌کند که کیلیان امباپه از هرگونه مذاکره با نمایندگان باشگاه الهلال که به پاریس سفر کرده‌اند، خودداری کرد.

کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، حاضر به گفتگو با نمایندگان باشگاه الهلال عربستان نشده است.

روزنامه اکیپ فرانسه تایید می‌کند که کیلیان امباپه از هرگونه مذاکره با نمایندگان باشگاه الهلال که به پاریس سفر کرده‌اند، خودداری کرد.

باشگاه عربستانی پیشنهادی 300 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن داده بود تا بتواند این مهاجم را به خدمت بگیرد. پس از موافقت باشگاه فرانسوی، نمایندگان باشگاه عربستانی به پاریس سفر کردند.

در حالیکه آن‌ها امیدوار بودند پیشنهاد رسمی خود را به کیلیان امباپه ارائه دهند، با مخالفت بازیکن برای شرکت در این جلسه رو به رو شده‌اند.

همچنین نمایندگان کیلیان امباپه از هرگونه مذاکره با نمایندگان باشگاه عربستانی خودداری کرده‌اند.

کاپیتان پاری سن ژرمن به هیچ عنوان علاقه‌ای برای انتقال به لیگ عربستان سعودی ندارد و گزارش‌ها درمورد تمایل او و اطرافیانش برای مذاکره با الهلال هم تکذیب شده است.

باشگاه الهلال به غیر از پیشنهاد 300 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن، حاضر بود 700 میلیون یورو برای یک فصل به امباپه بپردازد.

امباپه فرصت زیادی برای تصمیم‌گیری درمورد آینده‌اش ندارد. این بازیکن با ضرب الاجل باشگاه تا تاریخ 31 جولای مواجه شده است.

باشگاه فرانسوی به این بازیکن هشدار داده که تا این تاریخ باید قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند، در غیر این صورت او باید باشگاه را ترک کند.

او به دلیل عدم فعالسازی بند تمدید قراردادش که او را تا پایان فصل 25-2024 در پاریس نگه می‌داشت با خشم باشگاه پاری سن ژرمن رو به رو شده است. مهاجم تیم ملی فرانسه به همین دلیل از اردوی آسیایی شاگردان لوئیس انریکه خط خورد و با بازیکنان مازاد در پاریس تمرین می‌کند.

پاری سن ژرمن حاضر نیست امباپه سال پایانی قراردادش را در این تیم سپری کند و سپس به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود. آن‌ها در تابستان گذشته او را در رقابت با باشگاه رئال مادرید حفظ کردند و خواستار درآمدزایی از نحوه جدایی این بازیکن هستند.

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید