الیزابت تراس: انگلیس بر موضوع آزادی نازنین زاغری پافشاری خواهد کرد

    کد خبر :847615

وزیر امور خارجه انگلیس در بیاینه ای به موضوع آزادی یک زندانی دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی در ایران پرداخت و گفت که دولت انگلیس همچنان بر موضوع آزادی این زندانی پافشاری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای به نقل از الیزابت تراس وزیر امور خارجه این کشور درباره نازنین زاغری زندانی دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی که به اتهامات امنیتی در ایران زندانی است، مدعی شد: امروز دو هزارمین روز جدایی بی رحمانه که نازنین زاغری راتکلیف از خانواده اوست. او وضع هولناکی را از سر می گذراند.

تراس در این بیانیه افزود: ما برای اطمینان یافتن از بازگشت او نزد خانواده‌اش، بی‌وقفه تلاش می کنیم. روز گذشته این موضوع را به وزیر امور خارجه ایران تاکید کردم و ما تا زمان بازگشت او به خانه بر این موضوع پافشاری خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، بیانیه تراس در پی این مطرح می شود که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «الیزابت تراس» وزیر خارجه جدید انگلیس ظهر چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بحث و گفت‌وگو در خصوص موضوعات دوجانبه، برجام و وضعیت افغانستان به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست همچنین در خصوص موضوعات کنسولی از جمله موضوع زندانیان دوتابعیتی بحث شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید