الگو شدن شیوه آموزشی فناوری نانو در ایران برای سایر کشورها

    کد خبر :793850

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو ضمن تبریک به برگزیدگان یازدهمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی نانو گفت: المپیاد نانو 11 سال برگزار شده و شیوه آموزشی فناوری نانو در ایران برای سایر کشورها الگو شده است.
مراسم اختتامیه یازدهمین المپیاد دانش ‌ آموزی نانو با معرفی مدال ‌ آوران این دوره برگزار شد.

این مراسم روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ به صورت مجازی برگزار و از کانال آپارات باشگاه نانو به صورت زنده پخش شد.

سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو ضمن تبریک به برگزیدگان این دوره گفت: «المپیاد نانو ۱۱ سال برگزار شده و شیوه آموزشی فناوری نانو در ایران برای سایر کشورها الگو شده است».

وی همچنین در مورد ارتباط برگزیدگان المپیاد نانو با ستاد نانو توضیح داد و گفت برگزیدگان رها نخواهند شد و به عنوان دانشجویان فعال در دانشگاه، با ستاد نانو همکاری خواهند داشت.

در ادامه حسن مظفری مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ستاد نانو و سازمان پرورش استعدادهای درخشان در دو زمینه جشنواره جوان خوارزمی و المپیاد نانو همکاری می‌کنند.

وی همچنین توضیح داد ما هر سال شاهد موفقیت‌های خوبی در بخش فناوری نانو در جشنواره جوان خوارزمی هستیم و این سازمان برای برگزاری المپیاد نانو نیز با ستاد نانو همکاری خواهد کرد.

در این مراسم سه تماس تلفنی با مدیران ارشد ادارات آموزش و پرورش استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی و فارس به عنوان حوزه‌های انتخابی برای برگزاری مرحله سوم المپیاد دانش‌آموزی نانو برقرار شد.

نامدار، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان، غلامی رئیس اداره تکنولوژی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و قانونی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان هر کدام به صورت جداگانه و در ارتباط اسکایپی، به برنامه‌های آموزشی استان خود در حوزه فناوری نانو اشاره کردند و به برگزیدگان این دوره از المپیاد تبریک گفتند.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید